Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72873
Title: Використання освітнього підходу CLIL як інтеграція мовного та фахового навчання у немовних ВНЗ
Other Titles: Educational approach CLIL usage as integration of language and professional training in non-language institutions
Authors: Otroshchenko, Larysa Stepanivna 
Keywords: англійська за професійним спрямуванням
английский язык для профессионального использования
English for specific purposes
університет
университет
university
компетентність
компетентность
competence
викладання
обучение
teaching
Issue Year: 2019
Publisher: Одеський національний університет імені І.І. Мечникова
Citation: Отрощенко, Л.С. Використання освітнього підходу CLIL як інтеграція мовного та фахового навчання у немовних ВНЗ / Л.С. Отрощенко // Матеріали І (V онлайн) Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції “Дослідження та впровадження в навчальний процес сучасних моделей викладання іноземної мови: лінгво-дидактичні, методичні та міжнародні перспективи”. – 18 березня 2019. – Одеса: ОНУ ім. І.І. Мечникова. – С.194-196.
Abstract: Метою дослідження є визначення особливостей використання освітнього підходу CLIL у Сумському держевному університеті. Проаналізовано два головні напрями – викладання фахових дисциплін англійською та використання міждисциплінарної тематики у викладанні предметів. Представлено переваги та труднощі використання CLIL.
Целью исследования есть определение особенностей использования образовательного подхода CLIL в Сумском государственном университете. Проанализировано два основных направления - преподавание специальных дисциплин на английском языке и использование междисциплинарной тематики в преподавании предметов. Представлено преимущества и трудности использования CLIL.
The aim of this research is to define main peculiarities of CLIL approach implementation in Sumy state university. Two main directions have been analyzed: professional disciplines teaching in English and interdisciplinary subject matter usage while teaching «English as a foreign language» or ESP. Advantages and difficulties of CLIL usage have been presented.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72873
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ БТ)

Views
Other12
Downloads
Other7




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.