Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7292
Title: Систематизація факторів формування залучення підприємства-споживача
Authors: Troian, Mariia Yuriivna
Keywords: залучення підприємця-споживача
привлечения предпринимателя-потребителя
involving consumer-entrepreneur
Issue Year: 2010
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Троян, М.Ю. Систематизація факторів формування залучення підприємства-споживача [Текст] / М.Ю. Троян // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (Суми, 6-7 травня 2010 року) / Редкол.: О.В. Прокопенко та ін. — Суми : СумДУ, 2010. — С. 279-281.
Abstract: Згадана наукова систематизація факторів формування рівня залучення підприємства-споживача, відрізняється від існуючих доповненням факторами маркетингового стимулювання та визначеним взаємовпливом кожної групи факторів. Структура формування залучення дозволяє визначити ймовірний рівень залучення залежно від впливу на нього кожного з елементів його формування на основі упорядкування подій з формування рівня залучення у вигляді деревоподібного графа. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7292
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7292
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other51
Canada1
China2
Germany8
France2
United Kingdom1
Italy1
Netherlands4
Russia12
Slovakia1
Turkey2
Ukraine34
United States14
Downloads
Other193
Germany2
France7
Ukraine3
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Троян.doc39 kBMicrosoft Word206Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.