Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75149
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Економічні очікування агентів фінансового сектору в контексті комунікаційної політики центрального банку
Authors Buriak, Anna Volodymyrivna  
Kryvych, Yana Mykolaivna  
Сердюк, К.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-2954-483X
http://orcid.org/ 0000-0002-3401-0878
Keywords очікування
ожидания
expectations
центральний банк
центральный банк
central bank
Type Article
Date of Issue 2019
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75149
Publisher Житомирський державний технологічний університет
License
Citation Буряк, А.В. Економічні очікування агентів фінансового сектору в контексті комунікаційної політики центрального банку [Текст] / А.В. Буряк, Я.М. Кривич, К.В. Сердюк // Вісник Житомирського державного технологічного університету: Серія: економіка, управління та адміністрування. – 2019. – №3(89). – С. 215-221.
Abstract Оцінка економічних очікувань агентів фінансового сектору має неоціненний внесок до розвитку грошово-кредитної системи кожної країни. Важливість вивчення настроїв споживачів, домогосподарств та бізнесу відображена в сучасних напрямах діяльності центральних банків. Саме за допомогою комунікаційної політики центральні банки світу та України зокрема мають можливість проаналізувати поточний стан на фінансовому ринку та майбутні очікування стосовно ряду питань. Збір інформації є важливою частиною управління економічними очікуваннями агентів фінансового сектору. Для цього й використовуються різного роду канали та інструменти комунікації, що постійно вдосконалюються, щоб якомога ближче бути з агентами фінансового сектору. Складність дослідження економічних очікувань пояснюється їх залежністю від багатьох факторів, одним з яких є здатність респондентів оцінити зміни в економіці та надати відповіді, що не будуть залежати від їх імпульсивності та неупередженості думок, а навпаки матимуть економічне підґрунтя для подальшого аналізу всіх відповідей у сукупності. Прозорість і комунікація центрального банку відіграють важливу роль, насамперед, при управлінні інфляційними очікуваннями, оскільки вони можуть зменшити асиметричну інформацію між центральним банком і громадськістю. Оскільки економічні агенти використовують всю наявну інформацію для формування своїх очікувань, а отже, комунікації центрального банку відіграють ключову роль у процесі формування цих очікувань.
The assessment of the economic expectations of financial market entities makes an invaluable contribution to the development of the country's monetary system. The importance of studying the sentiment of consumers, households and business has not been understood by central banks recently, but today the study of expectations is becoming more and more complete. Central banks of the world and Ukraine in particular are able to analyze the current market situation and future expectations on a number of issues through communication polic.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
30911
Greece Greece
2396
Ireland Ireland
115658
Lithuania Lithuania
285147
South Africa South Africa
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
51909098
United Kingdom United Kingdom
5060672
United States United States
192454351
Unknown Country Unknown Country
5060673

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Denmark Denmark
1
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
285146
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
129989793
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5060670

Files

File Size Format Downloads
Buriak_central_bank.pdf 713,34 kB Adobe PDF 135335615

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.