Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75815
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Linguistic and pragmatic aspects of the brand language: multimodal approach (coffee brands as a case study)
Authors Ushchapovska, Iryna Vasylivna  
Keywords мова бренду
язык бренда
brand language
бренди кави
бренды кофе
coffee brands
мультимодальність
мультимодальность
multimodality
вербальний модус
вербальный модус
verbal mode
невербальний модус
невербальный модус
non-verbal mode
конвергентність
конвергентность
convergence
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75815
Publisher The Baltic University Programme
License
Citation Ushchapovska, I. Linguistic and pragmatic aspects of the brand language: multimodal approach (coffee brands as a case study) / I. Ushchapovska // Book of Abstracts. The Baltic University Programme, VI Ph.D. Students Training Interdisciplinary-Multicultural-International. – Rogow, Poland, 2018. – P. 11.
Abstract Лінгвістичні та прагматичні аспекти мови бренду: мультимодальний підхід (на прикладі брендів кавови) Мова бренду неоднорідна; запропоновано мультимодальний підхід для її аналізу як найбільш ефективний. Мультимодальність це поєднання класичної лінгвістики, паралінгвістики, невербальної комунікації, графічної лінгвістики, візуальної комунікації тощо. Вона спирається на модуси - канали або засоби передачі інформації.
Лингвистические и прагматические аспекты языка бренда: мультимодальный подход (на примере кофейных брендов) Язык бренда неоднороден; предполагается, что мультимодальный подход для его анализа будет наиболее эффективным. Мультимодальность - это сочетание классической лингвистики, паралингвистики, невербальной коммуникации, графической лингвистики, визуальной коммуникации и т. д. Она опирается на модусы - каналы или средства передачи информации.
Linguistic and pragmatic aspects of the brand language: multimodal approach (coffee brands as a case study) The brand language is non-homogeneous; a multimodal approach for its analysis is suggested to be the most effective one. Multimodality is a combination of classical linguistics, para-linguistics, non-verbal communication, graphical linguistics, visual communication, etc. It relies upon modes - channels or means of conveying the information.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Germany Germany
1
Netherlands Netherlands
948
Pakistan Pakistan
186
Ukraine Ukraine
371
United Kingdom United Kingdom
3788
United States United States
375
Unknown Country Unknown Country
11

Downloads

Ukraine Ukraine
372
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Ushchapovska_brand.pdf 405,92 kB Adobe PDF 375

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.