Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75842
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Innovative marketing approaches to promote the consumption of tourist product
Authors Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8207-9178
Keywords інноваційний маркетинг
инновационный маркетинг
innovative marketing
туристичний продукт
туристический продукт
tourist marketing
маркетингові технології
маркетинговые технологии
marketing technologies
туристична індустрія
туристическая индустрия
tourism industry
конкурентоспроможність туристичного продукту
конкурентоспособность туристического продукта
competitiveness of tourist product
Type Conference Papers
Date of Issue 2019
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75842
Publisher Leipzig University
License
Citation Letunovska, N.Ye. Innovative marketing approaches to promote the consumption of tourist product [Text] / N.Ye. Letunovska // Proceedings of the conference "III International Scientific Conference" Corporate governance: strategies, processes, technology” (October 25th, 2019). – Leipzig: Leipzig University, 2019. – P. 73-75.
Abstract У тезах проаналізовані сучасні маркетингові технології, зокрема інноваційні, які дають можливість більш ефективно просувати туристичні продукти на ринку, а також істотно підвищувати їх конкурентоспроможність. Розглянуті такі інструменти, як блокчейн-технології, агентства нестандартних туристичних пропозиціій, віртуальні туристичні агентства, краудшипінг та інші.
В тезисах проанализированы современные маркетинговые технологии, в частности инновационные, которые дают возможность более эффективно продвигать туристические продукты на рынке, а также существенно повысить их конкурентоспособность. Рассмотрены такие инструменты, как блокчейн-технологии, агентства нестандартных туристических предложений, виртуальные туристические агентства, краудшипинг и др.
Theses analyze modern marketing technologies, in particular, innovative ones, which make it possible to promote tourism products on the market more efficiently and significantly increase their competitiveness. Tools such as blockchain technologies, non-standard travel agencies, virtual travel agencies, crowdsourcing are considered.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
China China
4676
Egypt Egypt
1
Germany Germany
186246
Greece Greece
9355
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
India India
557693304
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
38164350
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
151921775
Mauritius Mauritius
1
Netherlands Netherlands
910057752
New Zealand New Zealand
1
Philippines Philippines
372491
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Spain Spain
1
Sri Lanka Sri Lanka
1
Turkey Turkey
2337
Uganda Uganda
46563
Ukraine Ukraine
201614
United Kingdom United Kingdom
1820115509
United States United States
1964185251
Unknown Country Unknown Country
116199
Vietnam Vietnam
2940883

Downloads

Australia Australia
1
Croatia Croatia
1820115503
France France
4675
Germany Germany
108620644
India India
703
Indonesia Indonesia
1
Iraq Iraq
-704513587
Ireland Ireland
22018382
Israel Israel
1
Kenya Kenya
151921779
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
151921776
Netherlands Netherlands
910057753
Pakistan Pakistan
225
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
South Africa South Africa
1
Spain Spain
1
Sri Lanka Sri Lanka
5872410
Thailand Thailand
705
Turkey Turkey
2940885
Ukraine Ukraine
1964185252
United Kingdom United Kingdom
1820115510
United States United States
1151051026
Unknown Country Unknown Country
1820115511
Vietnam Vietnam
1
Zambia Zambia
22018379

Files

File Size Format Downloads
Letunovska_abstract.pdf 116.87 kB Adobe PDF 656512949

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.