Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78206
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Система роботи з відеоматеріалами на факультативних заняттях з іноземної мови
Authors Бєлка, Я.С.
ORCID
Keywords відеоматеріали
видеоматериалы
video materials
мовленнєві компетенції
речевые компетенции
speech competence
факультатив
optional lesson
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78206
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Бєлка, Я.С.Система роботи з відеоматеріалами на факультативних заняттях з іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 035 - філологія / Я.С. Бєлка; наук. керівник О.М. Медвідь. - Суми: СумДУ, 2020. - 31 с.
Abstract Мета: обґрунтувати переваги використання відеоматеріалів у навчанні та вивчення систем організації ходу факультативного заняття з іноземної мови з допомогою відео. При використанні відео у викладанні іноземних мов постає багато питань про те, як краще підібрати потрібний матеріал, де його знайти, як подати, чи відповідає він цілям уроку. Тому, виникає необхідність у описі та систематизації способів роботи з відео-матеріалами відповідно до віку та інтересів учнів; мети та теми уроку; навичок володіння мовою, що розвиваються. Об'єктом дослідження є теорія навчання з допомогою інформаційних технологій. Предметом дослідження є методика навчання іноземної мови за допомогою відео-матеріалів. Методологічна база дослідження передбачає залучення теоретичного аналізу (вивчення основних теоретичних понять, пов’язаних з факультативами та використанням відео); системного аналізу (добір фактичного матеріалу з використання відео на заняттях); описового методу. Наукова новизна дослідження полягає у виділенні систем роботи з відеоматеріалами на факультативних заняттях у залежності від віку учнів. Теоретичне значення: полягає у дослідженні систем та видів діяльності при роботі з відео на занятті та аналізі основних переваг роботи з відеоматеріалами. Також, у ході роботи було розроблено план конспект факультативного заняття з вивчення іноземної мови з використанням відео, який готовий до застосування.
Цель: определить преимущества использования видеоматериалов в процессе обучения и изучить системы организации факультативного занятия по иностранному языку с использованием видео. При использовании видео в обучении иностранным языкам возникает много вопросов о том, как лучше подобрать нужный материал, где его найти, как подать, соответствует ли он целям урока. Поэтому возникает необходимость в описании та систематизации способов работы с видеоматериалами в соответствии с возрастом и интересами учеников; цели и темы урока; навыков владения языком. Объектом исследования является теория обучения с помощью информационных технологий. Предметом исследования является методика обучения иностранному языку с помощью видеоматериалов. Методологическая база исследования предполагает привлечение теоретического анализа (изучение основных теоретически понятий, связанных с факультативами и использованных видео); системного анализа (отбор фактического материала с использованием видео на занятиях); описательный метод. Научная новизна исследования заключается в определении систем работы с видеоматериалами на факультативных занятия в зависимости от возраста учащихся.
Goal: identify the benefits of using video materials in the learning process and study the organization systems of optional foreign language classes with video usage. When using video in teaching foreign languages, many questions arise about how best to choose the right material, where to find it, how to submit, whether it meets the objectives of the lesson. Therefore, there is a need to describe the systematization of ways to work with video materials in accordance with the students age and interests; lesson goals and topics; language skills that are developing. The object of research is the theory of learning using information technology. The subject of the study is the methodology of teaching a foreign language using video materials. The methodological base of the study involves the theoretical analysis (the study of basic theoretical concepts related to electives and videos usage); system analysis (selection of factual material of using video in the classroom); descriptive method. The scientific novelty of the study is to determine the systems of working with video materials for elective classes, depending on the age of the students. Theoretical essence: we determined methods for organizing the educational process using video materials and systems, and activities for working with video in the lesson. Also, in the course of the work there was developed a plan, a compendium of an optional lesson for learning a foreign language using a video, which is ready for use.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
China China
515307
Germany Germany
31068
Greece Greece
146
Ireland Ireland
4491
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
93194
United Kingdom United Kingdom
31064
United States United States
1030615
Unknown Country Unknown Country
93193

Downloads

China China
1
Estonia Estonia
1030614
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
31069
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
515307
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
31062
Unknown Country Unknown Country
526

Files

File Size Format Downloads
Belka_Bachalor_Paper.pdf 649,17 kB Adobe PDF 1608584

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.