Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78209
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Динаміка розвитку форм дистанційного навчання іноземних мов в ХХІ столітті
Authors Кучерук, О.О.
Keywords дистанційна освіта
дистанционное образование
distance education
електронне навчання
электронное обучение
e-learning
змішане навчання
смешанное обучение
blended learning
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78209
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Кучерук, О.О. Динаміка розвитку форм дистанційного навчання іноземних мов в ХХІ столітті [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 035 - філологія / О.О. Кучерук; наук. керівник О.М. Медвідь. - Суми: СумДУ, 2020. - 63 с.
Abstract Мета: визначити найдоцільніші та найефективніші форми дистанційного навчання на сучасному етапі активного становлення та розбудови системи дистанційної освіти. Актуальність роботи: в умовах інформатизації суспільства та складного епідеміологічного становища традиційна система освіти не може задовольнити потребу особистості у постійному навчанні та розвитку. Саме тому в освітню сферу зараз активно впроваджуються ІКТ й стрімко розвивається нова система – дистанційна освіта. Теоретичне значення: матеріал роботи допоможе у визначенні термінологічної системи дистанційної освіти та окресленні ключових характеристик дистанційного навчання з метою його майбутнього ґрунтовного аналізу.
Цель: определить самые оптимальные и эффективные формы дистанционного обучения на современном этапе активного становления и развития системы дистанционного образования. Актуальность работы: в условиях информатизации общества и сложной эпидемиологической ситуации традиционная система образования не может удовлетворить потребность личности в постоянном обучении и развитии. Именно поэтому в образовательную сферу сейчас активно внедряются ИКТ и стремительно развивается новая система – дистанционное образование. Теоретическое значение: материал работы поможет в определении терминологической системы дистанционного образования и ключевых характеристик дистанционного обучения с целью его основательного анализа в будущем.
Goal: to determine the most optimal and effective forms of distance learning at the current stage of active formation and development of the distance education system. Relevance: the traditional education system cannot meet the individual's need for constant training and development in the conditions of informatisation of society and a complex epidemiological situation. That is why ICTs are being actively introduced into the educational sphere and a new system – distance education – is rapidly developing. Theoretical meaning: the material of this work helps in defining the terminology of distance education and the key characteristics of distance learning in order to analyze it thoroughly in future.
Appears in Collections: Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Greece Greece
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
63
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
29
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
31

Downloads

Finland Finland
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
32
United Kingdom United Kingdom
1

Files

File Size Format Downloads
Kucheruk_Bachalor_Paper.pdf 2,58 MB Adobe PDF 35

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.