Сучасні тенденції цифрового маркетингу
No Thumbnail Available
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Bachelor’s paper
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
075 - Маркетинг
Date of Presentation
June 2020
Abstract
Бакалаврська робота складається з 54 сторінок тексту, 3 розділів, 7 формул, 6 таблиць, 9 рисунків та списку з 38 використаних джерел, додатків 8.
Актуальність теми роботи полягає у необхідності аналізу особливостей маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів, пошуку ефективних її шляхів.
Мета бакалаврського дослідження: на основі теоретичних та практичних засад проаналізувати і охарактеризувати особливостей маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів, визначити шляхи її удосконалення.
Завдання роботи: розкриття теоретичних засад маркетингової діяльності в умовах ринку; аналіз організації маркетингової діяльності компанії компанія «FAMILIA», зокрема, аналіз її господарсько-економічної діяльності, конкурентноспроможності, цільової аудиторії, онлайн діяльності.; Розгляд системи та методів організації комункаційної та збутової діяльності та аналіз її ефективності.
Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів. Предметом дослідження організація маркетингової діяльності діючого підприємства-виробника меблів та столярних виробів, компанія «FAMILIA». Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз.
Наукова новизна дослідження: розроблено принципи організації комункаційної та збутової діяльності та здійснено аналіз її ефективності.
Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження механізму ефективного управління маркетинговою діяльністю. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією тез доповідей на міжнародних науково-практичних конференціях за темою роботи.
Keywords
маркетингова діяльність, маркетинговая деятельность, marketing activities, меблева промисловість, мебельная промышленность, furniture industry, конкурентноспроможність, конкурентоспособность, competitiveness, комункаційна діяльність, комункацийна деятельность, communication activities, торгова марка, торговая марка, trademark, онлайн маркетинг, online marketing, просування в мережі, продвижение в сети, online promotion
Citation
Товстий, В.О. Сучасні тенденції цифрового маркетингу [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / В.О. Товстий; наук. керівник Ю.В. Білан. - Суми: СумДУ, 2020. - 73 с.