Тенденції поведінки споживачів: вплив COVID 19
No Thumbnail Available
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Bachelor’s paper
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
075 - Маркетинг
Date of Presentation
June 2020
Abstract
Сучасна індустрія туризму являється однією із найбільш масштабних, високоприбуткових та динамічних галузей глобального рівня. Загалом, у 2019 році дохід від туристичної галузі становив більше 10% світового ВНП. Більше того, прогнози експертів вказували на те, що на фоні постійно зростаючої глобалізації XXI століття стане століттям туризму. Однак, туризм є однією із галузей, які одразу відчувають негативний вплив кризи, перш за все, через зниження купівельної спроможності населення та нестабільність економічної системи.
Таким чином, туристична галузь стала однією із тих, які найбільше постраждали від нової кризи, спричиненої спалахом пандемії COVID-19, що спричинило критичне падіння попиту та пропозиції на туристичному ринку. При цьому на міжнародному, національному та глобальному рівнях розробляються нові стратегії якісної зміни та удосконалення туристичної галузі з метою виходу із кризи та нівелювання негативних наслідків. У свою чергу, головним трендом 2020 року може стати внутрішній автомобільний туризм. Таким чином, актуальність дослідження дипломної роботи полягає в аналізі сучасного стану туристичного ринку та перспектив його розвитку, а також впливу на економічне зростання.
Keywords
бібліометричний аналіз, библиометрические анализ, bibliometric analysis, економічне зростання, экономический рост, economic growth, внутрішній автомобільний туризм, внутренний автомобильный туризм, domestic car tourism, пандемія, пандемия, pandemic, туризм, tourism, COVID-19
Citation
Гусейнзаде, К.Р. огли. Тенденції поведінки споживачів: вплив COVID 19 [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / К.Р. огли Гусейнзаде; наук. керівник Ю.В. Білан. - Суми: СумДУ, 2020. - 56 с.