Оцінка комерційної привабливості бізнесу у сфері віртуальної та доповненої реальності

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сумський державний університет
Bachelor’s paper

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

051 - Економіка

Date of Presentation

June 2020

Abstract

У першому розділі "Віртуальна реальність у ХХІ столітті: концептуальні основи" визначено поняття віртуальної реальності. Технології створення та сфери її використання. У другому розділі "Галузеві передумови становлення віртуальної реальності як бізнес продукту" досліджено галузеві передумови становлення віртуальної реальності як бізнес продукту. У третьому розділі "Оцінка комерційної привабливості туристичних турів віртуальної реальності" проведено оцінку комерційної привабливості туристичних турів віртуальної реальності

Keywords

віртуальна реальність, виртуальная реальность, the virtual reality, бізнес, бизнес, business, доповнена реальність, дополненная реальность, augmented reality

Citation

Долженко, П.С. Оцінка комерційної привабливості бізнесу у сфері віртуальної та доповненої реальності [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 051 - економіка / П.С. Долженко; наук. керівник О.С. Гончаренко. - Суми: СумДУ, 2020. - 34 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By