Оцінка комерційної привабливості бізнесу у сфері віртуальної та доповненої реальності
No Thumbnail Available
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Bachelor’s paper
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
051 - Економіка
Date of Presentation
June 2020
Abstract
У першому розділі "Віртуальна реальність у ХХІ столітті: концептуальні основи" визначено поняття віртуальної реальності. Технології створення та сфери її використання.
У другому розділі "Галузеві передумови становлення віртуальної реальності як бізнес продукту" досліджено галузеві передумови становлення віртуальної реальності як бізнес продукту.
У третьому розділі "Оцінка комерційної привабливості туристичних турів віртуальної реальності" проведено оцінку комерційної привабливості туристичних турів віртуальної реальності
Keywords
віртуальна реальність, виртуальная реальность, the virtual reality, бізнес, бизнес, business, доповнена реальність, дополненная реальность, augmented reality
Citation
Долженко, П.С. Оцінка комерційної привабливості бізнесу у сфері віртуальної та доповненої реальності [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 051 - економіка / П.С. Долженко; наук. керівник О.С. Гончаренко. - Суми: СумДУ, 2020. - 34 с.