Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79934
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Брендинг регіону як інструмент публічного управління (на прикладі Сумської області)
Authors Марченко, Р.В.
ORCID
Keywords бренд
brand
регіон
регион
region
ефективність
эффективность
efficiency
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79934
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Марченко, Р.В. Брендинг регіону як інструмент публічного управління (на прикладі Сумської області) [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 281 - публічне управління і адміністрування / Р.В. Марченко; наук. керівник В.В. Кубатко. - Суми: СумДУ, 2020. - 58 с.
Abstract В роботі розглянуто теоретичні та методичні засади розвитку брендингу регіону як інструменту публічного управління (на прикладі Сумського регіону). На основі методики Саймона Анхольта було визначено фактори впливу на формування бренду регіону, роль брендингу у регіональному розвитку держави, зазначено основні напрямки підвищення ефективності використання бренду Сумського регіону. Досягненню мети дослідження сприяли отримані результати аналізу бренду регіону за методикою Анхольта та дані проведеного опитування щодо якості та ефективності брендингу Сумського регіону, SWOT- аналіз обраного регіону. У результаті проведеного дослідження було виявлено певні недоліки у використанні бренду на місцевому рівні, що знижує інвестиційну привабливість регіону, та зазначено основні напрямки підвищення ефективності використання бренду Сумського регіону.
В работе рассмотрены теоретические и методические основы развития брендинга региона как инструмента публичного управления (на примере Сумского региона). На основе методики Саймона Анхольта были определены факторы влияния на формирование бренда региона, роль брендинга в региональном развитии государства, указаны основные направления повышения эффективности использования бренда Сумского региона. Достижению цели исследования способствовали полученные результаты анализа бренда региона по методике Анхольта и данные проведенного опроса относительно качества и эффективности брендинга Сумского региона, SWOT- анализ выбранного региона. В результате проведенного исследования были выявлены определенные недостатки в использовании бренда на местном уровне, снижает инвестиционную привлекательность региона, и указаны основные направления повышения эффективности использования бренда Сумского региона.
повышения эффективности использования бренда Сумского региона.  SUMMARY The paper considers the theoretical and methodological principles of branding development of the region as a tool of public administration (on the example of Sumy region). Based on the methodology of Simon Anholt, the factors influencing the formation of the brand of the region, the role of branding in the regional development of the state were identified, the main directions of improving the efficiency of brand use in the Sumy region were identified. The results of the analysis contributed to the achievement of the research goal brand of the region according to the method of Anholt and the data of the survey on the quality and effectiveness of branding in the Sumy region, SWOT-analysis of the selected region. As a result of the study, some shortcomings were identified use of the brand at the local level, which reduces the investment attractiveness of the region, and the main directions of improving the efficiency of brand use in the Sumy region.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
575260
China China
372
Czechia Czechia
68060771
Germany Germany
1067227902
Greece Greece
1377
Ireland Ireland
473565329
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
37363
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Spain Spain
2388814
Ukraine Ukraine
-109405113
United Kingdom United Kingdom
219556
United States United States
1067227900
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Belgium Belgium
575261
Czechia Czechia
117
France France
37362
Germany Germany
575253
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
37364
Poland Poland
1374
Ukraine Ukraine
1506257535
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1067227904
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Marchenko.pdf 1,41 MB Adobe PDF -1720255122

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.