Аналіз якості продукції на підприємстві
No Thumbnail Available
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Bachelor’s paper
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
051 - Економіка
Date of Presentation
June 2020
Abstract
Об'єкт дослідження – показники якості продукції ТОВ «Торговий дім «ЖИТОМИРСЬКІ ЛАСОЩІ»».
Мета роботи полягає в проведенні аналізу якості продукції на конкретному підприємстві з метою виявлення ефективних напрямків покращення конкурентних позицій на ринку та їх вплив на поліпшення кінцевих результатів роботи даного підприємства.
Методи дослідження - системний підхід, фінансовий аналіз, статистичний та економічний аналіз конкурентних позицій підприємства.
Вивчено теоретичні підходи до поняття якості продукції і система її показників.
Розглянуті методичні аспекти розробки системи управління якістю продукції на підприємстві та питання організації технічного контролю якості продукції.
Проаналізовано роботу підприємства за три роки. Досліджено динаміку основних економічних показників, проаналізовано позицію підприємства на ринку збуту, його конкурентоспроможність. Проведено структурний аналіз витрат на виробництво та його рентабельність
Впровадження заходів щодо підвищення якості продукції дозволить отримати додатковий прибуток за рахунок збільшення частки ринку, покращення сервісу, обслуговування.
Keywords
конкуренція, конкуренция, competition, конкурентоспроможність, конкурентоспособность, competitiveness, сертифікація, сертификация, certification
Citation
Чертодуб, В.О. Аналіз якості продукції на підприємстві [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 051 - економіка / В.О. Чертодуб; наук. керівник М.О. Харченко. - Суми: СумДУ, 2020. - 42 с.