Імітаційне моделювання опрацювання потоку звернень громадян обласним управлінням пенсійного фонду
No Thumbnail Available
Date
2018
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Черкаси: Видавець Ольга Вовчок
Theses
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
Розглянута проблема оптимізації кількості спеціалістів структурних підрозділів обласного управління Пенсійного фонду, зайнятих опрацюванням звернень громадян. При опрацюванні звернень громадян мають місце чинники, що носять ймовірнісний характер, зокрема, тип звернення та частота надходження звернень громадян. Тому для оптимізації опрацювання потоку звернень громадян була застосована технологія імітаційного моделювання. Імітаційне моделювання є універсальним підходом для прийняття рішень в умовах невизначеності, який дозволяє враховувати в моделях чинники, які важко формалізувати. Ця технологія дає можливість створювати так звані «шокові» ситуації, досліджувати їх можливі наслідки та знаходити шляхи врегулювання
Рассмотрена проблема оптимизации количества специалистов структурных подразделений областного управления Пенсионного фонда, занятых обработкой обращений граждан. При обработке обращений граждан присутствуют факторы, имеющие вероятностный характер, в частности, тип обращения и частота поступления обращений граждан. Поэтому для оптимизации обработки потока обращений граждан была использована технология имитационного моделирования. Имитационное моделирование является универсальным подходом для принятия решений в условиях неопределенности, который позволяет учитывать в моделях факторы, которые трудно формализовать. Эта технология позволяет создавать так называемые «шоковые» ситуации, исследовать их возможные последствия и находить пути урегулирования
The work deals with the problem of optimizing the number of specialists of structural units of the regional directorate of the Pension Fund engaged in the processing of citizens’ appeals. When processing the citizens’ appeals there are factors that are probabilistic, in particular, the type of citizen’s appeal and the frequency of receipt of citizens’ appeals. So, imitation modelling technology was applied to optimize the processing of citizens appeals’ flow. Imitation modelling is a universal approach to decision making under uncertainty, which allows you to consider factors that are hard to formalize in models. This technology makes it possible to create so-called «shock» situations, to investigate their possible consequences and find ways of settlement
Рассмотрена проблема оптимизации количества специалистов структурных подразделений областного управления Пенсионного фонда, занятых обработкой обращений граждан. При обработке обращений граждан присутствуют факторы, имеющие вероятностный характер, в частности, тип обращения и частота поступления обращений граждан. Поэтому для оптимизации обработки потока обращений граждан была использована технология имитационного моделирования. Имитационное моделирование является универсальным подходом для принятия решений в условиях неопределенности, который позволяет учитывать в моделях факторы, которые трудно формализовать. Эта технология позволяет создавать так называемые «шоковые» ситуации, исследовать их возможные последствия и находить пути урегулирования
The work deals with the problem of optimizing the number of specialists of structural units of the regional directorate of the Pension Fund engaged in the processing of citizens’ appeals. When processing the citizens’ appeals there are factors that are probabilistic, in particular, the type of citizen’s appeal and the frequency of receipt of citizens’ appeals. So, imitation modelling technology was applied to optimize the processing of citizens appeals’ flow. Imitation modelling is a universal approach to decision making under uncertainty, which allows you to consider factors that are hard to formalize in models. This technology makes it possible to create so-called «shock» situations, to investigate their possible consequences and find ways of settlement
Keywords
пенсійний фонд, пенсионный фонд, pension fund, поток звернень громадян, поток обращений граждан, citizen appeals flow, система масового обслуговування, система массового обслуживания, queuing system, імітаційне моделювання, имитационное моделирование, imitation modeling, оптимізація, оптимизация, optimization
Citation
Гриценко, К.Г. Імітаційне моделювання опрацювання потоку звернень громадян обласним управлінням пенсійного фонду [Текст] / К.Г. Гриценко // Моніторинг, моделювання та менеджмент емерджентної економіки: збірник наукових праць VII Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса-Черкаси, 23-25 травня, 2018 р.) / Редкол.: Л.О. Кібальник, В.М. Соловйов (відп. за випуск) та ін. – Черкаси: Видавець Ольга Вовчок, 2018. – С. 82-85