Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80652
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Метод оцінювання рівня довіри клієнтів до страхової компанії з використанням нечітких множин
Authors Hrytsenko, Kostiantyn Hryhorovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-7855-691X
Keywords страхова компанія
страховая компания
insurance company
види страхування
виды страхования
types of insurance
cоціальний капітал
социальный капитал
social capital
рівень довіри клієнтів
уровень доверия клиентов
customer trust level
деревоподібний граф
древовидный граф
tree graph
анкетне опитування
анкетный опрос
questionnaire
лінгвістична змінна
лингвистическая переменная
linguistic variable
нечіткі множини
нечеткие множества
fuzzy sets
нормалізація
нормализация
normalization
агрегування
агрегирование
aggregation
Type Article
Date of Issue 2019
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80652
Publisher ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій»
License Copyright not evaluated
Citation Гриценко, К.Г. Метод оцінювання рівня довіри клієнтів до страхової компанії з використанням нечітких множин [Електронний ресурс] / К.Г. Гриценко // Інфраструктура ринку. – 2019. – Вип. 30. – С. 614-621. – URL : http://www.market-infr.od.ua/uk/30-2019
Abstract Внаслідок економічної кризи загострилася конкуренція на ринку страхових послуг України. Одним із джерел забезпечення життєздатності страхових компаній є соціальний капітал, основу якого становить довіра клієнтів. Вона суттєво впливає на вибір потенційним клієнтом каналу отримання страхових послуг. Особливо важливе значення для забезпечення життєздатності страхової компанії має адекватне оцінювання рівня довіри клієнтів. Інструментом такого оцінювання є нечітко-множинна модель, що має ієрархічну структуру. Вона дозволяє врахувати як кількісні так і якісні показники, та є зручною для оцінювання відношення довіри між економічними суб’єктами. Використання цієї моделі дозволяє аналізувати рівень довіри клієнтів до страхової компанії як в розрізі окремих галузей страхування так і в цілому, виявляти слабкі місця в формуванні соціального капіталу. На цій основі можуть прийматися обґрунтовані управлінські рішення щодо формування соціального капіталу.
Вследствие экономического кризиса обострилась конкуренция на рынке страховых услуг Украины. Одним из источников обеспечения жизнеспособности страховых компаний является социальный капитал, основу которого составляет доверие клиентов. Оно существенно влияет на выбор потенциальным клиентом канала получения страховых услуг. Особенно важное значение для обеспечения жизнеспособности страховой компании имеет адекватное оценивание уровня доверия клиентов. Инструментом такой оценки является нечетко-множественная модель, имеющая иерархическую структуру. Она позволяет учесть как количественные так и качественные показатели, и удобна в оценивании отношения доверия между экономическими субъектами. Использование этой модели позволяет анализировать уровень доверия клиентов к страховой компании как в разрезе отдельных отраслей страхования так и в целом, выявлять слабые места в формировании социального капитала. На этой основе могут приниматься обоснованные управленческие решения по формированию социального капитала.
As a result of the economic crisis, competition in the insurance market of Ukraine has intensified. One of the sources of ensuring the viability is social capital, based on the trust of clients. It significantly influences the potential clients choice of the channel of receiving insurance services. An adequate assessment of the level of customer trust is particularly important for ensuring the viability of the insurance company. The tool of such assesment is the fuzzy model that has a hierarchical structure. It allows for both quantitative and qualitative indicators to be taken into account, and also it is very convenient for assessing the relationship of trust between economic actors. Using hierarchical fuzzy model allow us to analyze the level of customer trust to the insurance company both in terms of individual branches of insurance (property insurance, personal insurance, liability insurance) and in whole, to identify weaknesses in the formation of social capital. Based on this, reasonable management decisions can be made regarding the formation of social capital.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Belgium Belgium
1
China China
19205
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1212642
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1212641
United Kingdom United Kingdom
88774
United States United States
1212640
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
353142
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
926140

Files

File Size Format Downloads
Hrytsenko_normalization_paper.pdf 409,38 kB Adobe PDF 1279284

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.