Pinterest як сучасний маркетинговий інструмент в цифровій економіці.
No Thumbnail Available
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Луцький національний технічний університет
Theses
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
Pinterest як маркетинговий інструмент завоював популярність в рекордні терміни. Pinterest є візуальною пошуковою системою, які містить елементи соціальної мережі. Основна відмінність сервісу – орієнтація на візуальний контент. Просування компанії за допомогою Pinterest включає два напрямки: 1) просування акаунту, залучення фоловерів і впровадження свого контенту на власні дошки; 2) оптимізація сайту або блогу під Pinterest. Ефективне просування за допомогою Pinterest включає етапи: cтворення та оформлення аканту, оформлення дошок, ранжування дошок порядку від ключових до менш значущих, використання ключових слів, робота з пінами, просування свого аканту. Використання Pinterest може підвищити трафік сайту компанії з контентом будь-якого напряму діяльності. На даний час це один з ефективних безкоштовних інструментів отримання органічного трафіку з пошукових систем.
Keywords
цифрова економіка, цифровая экономика, digital economy, Пінтерест, Пинтерест, Pinterest
Citation
Хоменко Л.М. Pinterest як сучасний маркетинговий інструмент в цифровій економіці. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (30 жовтня 2020 р). Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2020. с. 208-211.