Pinterest як сучасний маркетинговий інструмент в цифровій економіці.

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Луцький національний технічний університет
Theses

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

Pinterest як маркетинговий інструмент завоював популярність в рекордні терміни. Pinterest є візуальною пошуковою системою, які містить елементи соціальної мережі. Основна відмінність сервісу – орієнтація на візуальний контент. Просування компанії за допомогою Pinterest включає два напрямки: 1) просування акаунту, залучення фоловерів і впровадження свого контенту на власні дошки; 2) оптимізація сайту або блогу під Pinterest. Ефективне просування за допомогою Pinterest включає етапи: cтворення та оформлення аканту, оформлення дошок, ранжування дошок порядку від ключових до менш значущих, використання ключових слів, робота з пінами, просування свого аканту. Використання Pinterest може підвищити трафік сайту компанії з контентом будь-якого напряму діяльності. На даний час це один з ефективних безкоштовних інструментів отримання органічного трафіку з пошукових систем.

Keywords

цифрова економіка, цифровая экономика, digital economy, Пінтерест, Пинтерест, Pinterest

Citation

Хоменко Л.М. Pinterest як сучасний маркетинговий інструмент в цифровій економіці. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (30 жовтня 2020 р). Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2020. с. 208-211.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By