Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80940
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання сучасних інструментів маркетингових комунікацій у діяльності підприємства молочної галузі
Authors Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
Кадуріна, С.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8207-9178
Keywords невизначеність
неопределенность
uncertainty
підприємство молочної галузі
предприятие молочной отрасли
dairy industry enterprise
маркетингова комунікаціійна діяльність
маркетинговая коммуникационная деятельность
marketing communication activities
прихильність споживачів
приверженность потребителей
customer loyalty
Type Conference Papers
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80940
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Летуновська Н. Є., Кадуріна С. В. Використання сучасних інструментів маркетингових комунікацій у діяльності підприємства молочної галузі // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених імені професора Балацького О.Ф. Суми : СумДУ, 2020. С. 284-286.
Abstract У тезах авторами пропонуються інструменти щодо просування торгової марки виробника молочної галузі Сумського регіону. Вказані конкретні засоби масової інформації, перелік рекламних заходів, доречні соціальні мережі тощо для використання у маркетинговій комунікаційній діяльності типового підприємства.
В тезисах авторы предлагают инструменты для продвижеия торговой марки производителя молочной отрасли Сумского региона. Перечислены конкретные средства массовой информации, рекламные мероприятия, умеcтные социальные сети и т.д. для использования в маркетинговой коммуникационной деятельности типичного предприятия.
In the abstracts, the authors propose tools for promoting the brand of the dairy industry producer in the Sumy region. Specific mass media, a list of advertising events, relevant social networks, etc. for use in the marketing communication activities of a typical enterprise are indicated.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
111
Lithuania Lithuania
1
Slovenia Slovenia
1
Ukraine Ukraine
5768
United Kingdom United Kingdom
1105
United States United States
39375
Unknown Country Unknown Country
5767

Downloads

France France
76
Germany Germany
227
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
74
Poland Poland
1
Russia Russia
417
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
13859
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
26617
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Letunovska_marketing_communication_activities.pdf 164,02 kB Adobe PDF 41275

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.