Використання сучасних інструментів маркетингових комунікацій у діяльності підприємства молочної галузі
No Thumbnail Available
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Theses
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
У тезах авторами пропонуються інструменти щодо просування торгової марки виробника молочної галузі Сумського регіону. Вказані конкретні засоби масової інформації, перелік рекламних заходів, доречні соціальні мережі тощо для використання у маркетинговій комунікаційній діяльності типового підприємства.
В тезисах авторы предлагают инструменты для продвижеия торговой марки производителя молочной отрасли Сумского региона. Перечислены конкретные средства массовой информации, рекламные мероприятия, умеcтные социальные сети и т.д. для использования в маркетинговой коммуникационной деятельности типичного предприятия.
In the abstracts, the authors propose tools for promoting the brand of the dairy industry producer in the Sumy region. Specific mass media, a list of advertising events, relevant social networks, etc. for use in the marketing communication activities of a typical enterprise are indicated.
В тезисах авторы предлагают инструменты для продвижеия торговой марки производителя молочной отрасли Сумского региона. Перечислены конкретные средства массовой информации, рекламные мероприятия, умеcтные социальные сети и т.д. для использования в маркетинговой коммуникационной деятельности типичного предприятия.
In the abstracts, the authors propose tools for promoting the brand of the dairy industry producer in the Sumy region. Specific mass media, a list of advertising events, relevant social networks, etc. for use in the marketing communication activities of a typical enterprise are indicated.
Keywords
невизначеність, неопределенность, uncertainty, підприємство молочної галузі, предприятие молочной отрасли, dairy industry enterprise, маркетингова комунікаціійна діяльність, маркетинговая коммуникационная деятельность, marketing communication activities, прихильність споживачів, приверженность потребителей, customer loyalty
Citation
Летуновська Н. Є., Кадуріна С. В. Використання сучасних
інструментів маркетингових комунікацій у діяльності підприємства молочної галузі // Економічні проблеми сталого
розвитку : матеріали міжнар. наук.-практ.
конф. студентів та молодих вчених імені професора
Балацького О.Ф. Суми : СумДУ, 2020. С. 284-286.