Використання інновацій у діяльності торговельного підприємства: слідування тенденціям здорового споживання галузі
No Thumbnail Available
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Theses
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
Автори досліджують інноваційні технології у діяльності торговельних підприємств, що покращують ефективність їх економічних показників та підвищують позитивне сприйняття споживачами їх торговельних залів, продукції, персоналу тощо. Окремий акцент у тезах зроблений на змінах у споживчій поведінці відповідно до подій, що сталися в світі з виникненням та поширенням пандемії коронавірусу.
Авторы исследуют инновационные технологии в деятельности торговых предприятий, которые повышают эффективность их экономических показателей и способствуют формированию позитивного восприятия потребителями их торговых залов, продукции, персонала и т.д. Отдельный акцент сделан на изменениях в потребительском поведении в ответ на события, которые произошли в мире с возникновением и распространением пандемии коронавируса.
The authors study innovative technologies in the activities of commercial enterprises that improve the efficiency of their economic indicators and increase the positive perception of consumers of their trading halls, products, staff, and more. Particular emphasis in the theses is made on changes in consumer behavior in accordance with the events that occurred in the world with the emergence and spread of the coronavirus pandemic.
Авторы исследуют инновационные технологии в деятельности торговых предприятий, которые повышают эффективность их экономических показателей и способствуют формированию позитивного восприятия потребителями их торговых залов, продукции, персонала и т.д. Отдельный акцент сделан на изменениях в потребительском поведении в ответ на события, которые произошли в мире с возникновением и распространением пандемии коронавируса.
The authors study innovative technologies in the activities of commercial enterprises that improve the efficiency of their economic indicators and increase the positive perception of consumers of their trading halls, products, staff, and more. Particular emphasis in the theses is made on changes in consumer behavior in accordance with the events that occurred in the world with the emergence and spread of the coronavirus pandemic.
Keywords
маркетингова діяльність, маркетинговая деятельность, marketing activity, інноваційні технології у торгівлі, инновационные технологии в торговле, innovative technologies in trade, автоматизовані магазини, автоматизированные магазины, automated shops, роздрібна торгівля, розничная торговля, retail, правильне харчування, правильное питание, proper nutrition
Citation
Летуновська Н. Є., Шумер Н. І. Використання інновацій у
діяльності торговельного підприємства: слідування тенденціям
здорового споживання галузі // Економічні проблеми сталого
розвитку : матеріали міжнар. наук.-практ.
конф. студентів та молодих вчених імені професора
Балацького О.Ф., м.Суми, 28-29 квіт. 2020 р. Суми : СумДУ, 2020. С. 290-293.