Особливості використання інтернет-маркетингу українськими компаніями

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сумський державний університет
Theses

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

У тезах викладені результати кабінетного дослідження щодо використання інструментів інтернет-маркетингу в діяльності вітчизняних компаній. Охарактеризовані основні інструменти та особливості їх використання. Наведений приклад української компанії UAmade, що активно застосовує для просування своїх товарів інструменти інтернет-маркетингу.
В тезисах изложены результаты кабинетного исследования касаемо использования инструментов интернет-маркетинга в деятельности отечественных компаний. Дана характеристика основных инструментов и особенностей их использования. Приведен пример украинской компании UAmade, которая активно использует для продвижения своих товаров инструменты интернет-маркетинга.
The abstracts present the results of an office study on the use of Internet marketing tools in the activities of domestic companies. The main tools and features of their use are described. An example is given of the Ukrainian company UAmade, which actively uses Internet marketing tools to promote its products.

Keywords

інструменти інтернет-маркетингу, инструменты интернет-маркетинга, internet marketing tools, e-mail маркетинг, e-mail marketing, банерна реклама, баннерная реклама, banner advertising, контекстна реклама, контекстная реклама, contextual advertising, SEO-оптимізація, SEO-оптимизация, SEO optimization

Citation

Колесник А. А., Летуновська Н. Є. Особливості використання інтернет-маркетингу українськими компаніями // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф. Суми : СумДУ, 2020. С. 319-321.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By