Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80945
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості використання інтернет-маркетингу українськими компаніями
Authors Колесник, А.А.
Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8207-9178
Keywords інструменти інтернет-маркетингу
инструменты интернет-маркетинга
internet marketing tools
e-mail маркетинг
e-mail marketing
банерна реклама
баннерная реклама
banner advertising
контекстна реклама
контекстная реклама
contextual advertising
SEO-оптимізація
SEO-оптимизация
SEO optimization
Type Conference Papers
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80945
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Колесник А. А., Летуновська Н. Є. Особливості використання інтернет-маркетингу українськими компаніями // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф. Суми : СумДУ, 2020. С. 319-321.
Abstract У тезах викладені результати кабінетного дослідження щодо використання інструментів інтернет-маркетингу в діяльності вітчизняних компаній. Охарактеризовані основні інструменти та особливості їх використання. Наведений приклад української компанії UAmade, що активно застосовує для просування своїх товарів інструменти інтернет-маркетингу.
В тезисах изложены результаты кабинетного исследования касаемо использования инструментов интернет-маркетинга в деятельности отечественных компаний. Дана характеристика основных инструментов и особенностей их использования. Приведен пример украинской компании UAmade, которая активно использует для продвижения своих товаров инструменты интернет-маркетинга.
The abstracts present the results of an office study on the use of Internet marketing tools in the activities of domestic companies. The main tools and features of their use are described. An example is given of the Ukrainian company UAmade, which actively uses Internet marketing tools to promote its products.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
87
Czechia Czechia
1
Germany Germany
12148
Greece Greece
1
Ireland Ireland
685
Lithuania Lithuania
1
Slovenia Slovenia
1
Ukraine Ukraine
32647
United Kingdom United Kingdom
3786
United States United States
495813
Unknown Country Unknown Country
32646

Downloads

Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
495814
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
331804

Files

File Size Format Downloads
Kolesnyk_Letunovska_internet_marketing.pdf 123,92 kB Adobe PDF 827621

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.