Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81776
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Management of business promotion for small company
Other Titles Управління просуванням бізнесу малого підприємства
Authors Hassan Rukayat В.,
ORCID
Keywords просування бізнесу
продвижение бизнеса
вusiness promotion
стратегія аналізу середовища та ситуації
стратегия анализа среды и ситуации
environment and situation analysis strategy
стратегічні цілі
стратегические цели
strategic goals
Type Masters thesis
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81776
Publisher Sumy State University
License Copyright not evaluated
Citation Hassan Rukayat В. Management of business promotion for small company : master's thesis : specialty 073 - management / supervisors : Yu. M. Derevianko, L. Hens. Sumy : Sumy State University, 2020. 68 p.
Abstract Метою дипломної роботи є розробка плану управління просуванням бізнесу компанії, що спеціалізується. Ми досліджували, як забезпечити вигідну роботу компанії протягом багатьох років. Відповідно до мети завдання дослідження: - Отримати знання про поведінку клієнтів та їх цінності краще, ніж інші компанії. - Просувати свої послуги та товари, а також відрізнятися від конкурентів. - Це охоплення цільових сегментів споживачів, надання їм унікальних послуг та продуктів та формування довготривалих відносин з лояльними клієнтами. - Забезпечити прибуткову діяльність компанії протягом багатьох років. - Залучення більшої кількості клієнтів та уваги в соціальних мережах.
The aim of the Thesis is to develop the Business promotion management plan of the case company. We investigated how to ensure the profitable operation of the company for many years. According to the aim the research task is: - Gain knowledge of customer behaviour and their values better than other companies. - Promote their services and products, as well as differ from competitors. - Is to reach the target customer segments, provide them with unique services and products and form long-term relationships with loyal customers. - To ensure the profitable operation of the company for many years. - Attracting more customers and social media attention.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
29718134
Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
-900359765
Czechia Czechia
1
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Finland Finland
1
Germany Germany
185676
Greece Greece
46142
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1441345
India India
1761893615
Iran Iran
1
Ireland Ireland
158675429
Jordan Jordan
1
Kenya Kenya
2013629211
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
107211
Netherlands Netherlands
850
New Zealand New Zealand
1
Nigeria Nigeria
1
Pakistan Pakistan
131468
Papua New Guinea Papua New Guinea
1
Philippines Philippines
609448974
South Africa South Africa
100267
Sri Lanka Sri Lanka
1993609175
Sweden Sweden
16676
Taiwan Taiwan
1
Trinidad & Tobago Trinidad & Tobago
1
Ukraine Ukraine
224382061
United Kingdom United Kingdom
1993609169
United States United States
-1213615944
Unknown Country Unknown Country
-1600858943
Vietnam Vietnam
46144

Downloads

Australia Australia
29718133
Austria Austria
1
China China
1
Germany Germany
1
India India
164720
Ireland Ireland
23699
Lithuania Lithuania
1
Malawi Malawi
1
Nigeria Nigeria
1
Philippines Philippines
85453387
Sri Lanka Sri Lanka
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
46847
United Kingdom United Kingdom
1993609171
United States United States
-1213615943
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Hassan_Rukayat_B_mag_rob.pdf 897,85 kB Adobe PDF 895400023

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.