Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81845
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення збутової політики підприємства в онлайн середовищі |
Authors |
Писаренко, К.О.
|
ORCID | |
Keywords |
онлайн-середовище онлайн-среда online environment збутова політика сбытовая политика sales policy маркетплейс marketplace маркетингові заходи маркетинговые мероприятия marketing activities просування продвижение promotion стратегія компанії стратегия компании company strategy |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81845 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Писаренко К. О. Удосконалення збутової політики підприємства в онлайн середовищі : робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. М. Г. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2020. 51 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування застосуванням сучасних та інноваційних методів просування продукції в онлайн-середовищі, для успішної реалізації товарів і послуг та знаходження нових альтернативних каналів збуту.
Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних і практичних рекомендацій удосконалення збутової політики підприємства в онлайн-середовищі.
Завдання роботи: визначити цілі, завдання та основні елементи збутової політики підприємства в онлайн-середовищі; систематизувати існуючі методи та інструменти маркетингу в просуванні продукції в онлайн-середовищі, визначити переваги та недоліки їх застосування; обґрунтувати переваги використання альтернативного маркетингу на сучасному ринку; провести аналіз існуючих методів просування на підприємстві ТОВ «Чернігів Пекедж»; здійснити оцінювання та обґрунтування вибору інструментів для привернення споживачів; проаналізувати потенціал та виявлення характеристик аудиторії ТОВ «Чернігів Пекедж»; розробити модель виведення компанії ТОВ «Чернігів Пекедж» на маркетплейс Пром.юа; запропонувати маркетингову стратегію для компанії ТОВ «Чернігів Пекедж» (вихід на маркетплейс Пром.юа).
Об’єктом дослідження є підприємство ТОВ «Чернігів Пекедж», яке займається виробництвом і продажем брендованих поліетиленових пакетів. Предметом дослідження є теорія і практика застосування інноваційних методів просування компанії в сучасних умовах. Методи дослідження – класифікація, порівняння, аналіз, систематизація, узагальнення.
Наукова новизна дослідження: обґрунтовано, що інноваційні методи просування продукції в онлайн-середовищі в умовах різкого ускладнення збуту і загострення конкуренції стають важливим інструментом впливу на ринок; виявлено особливості застосування на практиці сучасних і інноваційних методів просування продукції підприємства в онлайн-середовищі; запропоновані рекомендації щодо удосконалення методики проведення маркетингових комунікацій з застосуванням інноваційних методів просування в онлайн-середовищі і з урахуванням специфіки товарів, тенденцій ринку і характером основних потреб споживачів; досліджено інноваційні технології та обґрунтовано необхідність їх впровадження в онлайн середовищі; розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності на основі проведених маркетингових комунікацій, що дозволило визначити положення компанії на ринку, визначити шляхи його розвитку в онлайн-середовищі; розроблено рекомендації щодо виходу підприємства на маркетплейс Пром.юа, виходячи із специфіки організації.
Практична значущість дослідження полягає в розробці комплексної програми просування товарів і послуг компанії в онлайн-середовищі. Було проаналізовано ринок споживачів товарів і послуг з урахуванням специфіки організації. Складено ряд практичних рекомендацій, який може дозволити ефективність маркетингових комунікацій компанії. Дана робота може бути використана підприємством для підвищення ефективності маркетингових комунікацій в онлайн-середовищі. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
![China](/flags/cn.gif)
-1356554745
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
76864970
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
-504937073
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
198168159
![Ukraine](/flags/ua.gif)
208500928
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1535250354
![United States](/flags/us.gif)
1535250357
![Unknown Country](/flags/--.gif)
66908
Downloads
![Belarus](/flags/by.gif)
1
![Belgium](/flags/be.gif)
1
![Bulgaria](/flags/bg.gif)
1
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![Chile](/flags/cl.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
1350960809
![Cyprus](/flags/cy.gif)
1
![Czechia](/flags/cz.gif)
1809220618
![Finland](/flags/fi.gif)
43115231
![France](/flags/fr.gif)
-1859975641
![Germany](/flags/de.gif)
-1275608007
![Ireland](/flags/ie.gif)
76864950
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Moldova](/flags/md.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
1690887124
![Norway](/flags/no.gif)
1
![Poland](/flags/pl.gif)
16213320
![Romania](/flags/ro.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
707141112
![Saudi Arabia](/flags/sa.gif)
1
![Singapore](/flags/sg.gif)
1
![Slovakia](/flags/sk.gif)
1
![Turkey](/flags/tr.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
208500929
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1809220619
![United States](/flags/us.gif)
208500927
![Unknown Country](/flags/--.gif)
8624
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pysarenko_mag_rob.pdf | 1,28 MB | Adobe PDF | 490083333 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.