Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81853
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Контент-маркетинг: моушн, фото та графічний дизайн
Authors Шафорост, Ю.В.
ORCID
Keywords контент-маркетинг
content marketing
просування
продвижение
promotion
фотоматеріал
фотоматериал
photo material
відеоматеріал
видеоматериал
video material
медіа-контент
медиа-контент
media content
графічний дизайн
графический дизайн
graphic design
соціальна мережа
социальная сеть
social network
Type Masters thesis
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81853
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Шафорост Ю. В. Контент-маркетинг: моушн, фото та графічний дизайн : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. О. С. Квілінський. Суми : Сумський державний університет, 2020. 62 с.
Abstract У сучасному бізнес-середовищі контент-маркетинг є ефективним інструментом масштабування та промоції компанії як на вітчизняному так і на зарубіжному ринках. Слід відмітити, що іноземні компанії впроваджують контент-маркетинг як основну стратегію їх розвитку та функціонування, що формує передумови розширення ринку збуту, знаходження своєї цільової аудиторії, отримання зворотного зв’язку та швидкої адаптації відповідно до змін запитів споживачів. Об’єктом дослідження є соціальна сторінка в Instagram дизайн-студії “Eighth Studio”. Предметом дослідження є специфіка створення контенту в соціальній мережі Instagram для дизайн-студії “Eighth Studio”. Метою і завданням дослідження є аналіз та формування ефективного плану з медіа-контентом (моушн, фото та графічного дизайну) для просування сторінки дизайн-студії. Для досягнення поставленої мети в даній роботі виокремимо наступні завдання: - розкриття поняття контент-маркетингу як інструмента для просування компанії; - дослідження актуальності використання контент-маркетингу у сферах бізнесу; - аналіз соціальних мереж як сучасних інструментів контент-маркетингу; - дослідження соціальної мережі Instagram як платформи для просування компанії; - проведення аналізу роботи моушн-студії та її продукції; - розроблення актуального плану з контентом для соціальної сторінки в “Instagram”. Теоретичною та методичною основою роботи є аналітичні огляди видань, статистічні дані, дослідження вчених, офіційна сторінка сайту студії, офіційна сторінка профілю студії в Instagram.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
400643185
China China
1
Germany Germany
-1007861047
Greece Greece
1
Ireland Ireland
-1026538968
Italy Italy
7265
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
-1993166934
Mongolia Mongolia
1
Netherlands Netherlands
-1843465392
Poland Poland
1
Russia Russia
7053149
Ukraine Ukraine
1639423185
United Kingdom United Kingdom
789261203
United States United States
-1831702581
Unknown Country Unknown Country
208649

Downloads

Austria Austria
1
Finland Finland
1
France France
92194982
Germany Germany
35433753
Indonesia Indonesia
1
Moldova Moldova
35433766
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
14106298
Russia Russia
1637295
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Ukraine Ukraine
-1007861049
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-571170984

Files

File Size Format Downloads
Shaforost_mag_rob.pdf 2,65 MB Adobe PDF -1400225933

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.