Контент-маркетинг: моушн, фото та графічний дизайн
No Thumbnail Available
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Master’s thesis
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
075 - Маркетинг
Date of Presentation
December 2020
Abstract
У сучасному бізнес-середовищі контент-маркетинг є ефективним інструментом масштабування та промоції компанії як на вітчизняному так і на зарубіжному ринках. Слід відмітити, що іноземні компанії впроваджують контент-маркетинг як основну стратегію їх розвитку та функціонування, що формує передумови розширення ринку збуту, знаходження своєї цільової аудиторії, отримання зворотного зв’язку та швидкої адаптації відповідно до змін запитів споживачів. Об’єктом дослідження є соціальна сторінка в Instagram дизайн-студії “Eighth Studio”.
Предметом дослідження є специфіка створення контенту в соціальній мережі Instagram для дизайн-студії “Eighth Studio”.
Метою і завданням дослідження є аналіз та формування ефективного плану з медіа-контентом (моушн, фото та графічного дизайну) для просування сторінки дизайн-студії.
Для досягнення поставленої мети в даній роботі виокремимо наступні завдання:
- розкриття поняття контент-маркетингу як інструмента для просування компанії;
- дослідження актуальності використання контент-маркетингу у сферах бізнесу;
- аналіз соціальних мереж як сучасних інструментів контент-маркетингу;
- дослідження соціальної мережі Instagram як платформи для просування компанії;
- проведення аналізу роботи моушн-студії та її продукції;
- розроблення актуального плану з контентом для соціальної сторінки в “Instagram”.
Теоретичною та методичною основою роботи є аналітичні огляди видань, статистічні дані, дослідження вчених, офіційна сторінка сайту студії, офіційна сторінка профілю студії в Instagram.
Keywords
контент-маркетинг, content marketing, просування, продвижение, promotion, фотоматеріал, фотоматериал, photo material, відеоматеріал, видеоматериал, video material, медіа-контент, медиа-контент, media content, графічний дизайн, графический дизайн, graphic design, соціальна мережа, социальная сеть, social network
Citation
Шафорост Ю. В. Контент-маркетинг: моушн, фото та графічний дизайн : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. О. С. Квілінський. Суми : Сумський державний університет, 2020. 62 с.