Візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок
No Thumbnail Available
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Master’s thesis
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
075 - Маркетинг
Date of Presentation
December 2020
Abstract
Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування застосуванням сучасних та інноваційних методів візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок (ідентифікації бренду, який впливає на конкурентоспроможність підприємства, його імідж, та на процес реалізації асортименту товарного ряду, якість клієнтури та партнерів).
Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних і практичних рекомендацій щодо візуалізації конкурентних переваг підприємства, як стратегічного напрямку виходу на новий ринок.
Завдання роботи: визначити особливості формування та реалізації маркетингових стратегій на етапі виведення нового товару на ринок; дослідити cутність та основні етапи розробки та виведення нового товару на ринок; проаналізувати особливості ринку квітів в Україні (маркетингову складову); визначити та охарактеризувати учасників ринку квітів в Україні; виокремити базові інструменти просування на ринку квітів України у секторі роздрібної торгівлі; надати критичну оцінку фірмовому стилю компаній квіткового ринку; розробити єдиний візуальний стиль для підприємства, яке планує виходити на новий ринок; запропонували авторські рекомендації щодо розробки та впровадження нового товару на ринок.
Об’єктом дослідження є мережа квіткових магазинів, зареєстрованих ФОП СІМАЧЕНКО І.М., під назвою «Холідей», далі просто «Холідей», або «підприємство». Предметом дослідження є теорія і практика застосуванням сучасних та інноваційних методів візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок. Методи дослідження – аналіз літературних джерел, аналіз і синтез, статистичні методи, метод порівнянь.
Наукова новизна дослідження: виділено кілька підходів до визначення терміну «новий товар».
Оптимальним, є підхід, при якому можна виділити чотири рівні новизни товару; розглянуто технологію виведення нових товарів на ринок. Технологія включає в себе 4 стадії: аналіз комплексу маркетингу, тест на привабливість для ринку, оцінка економічної ефективності виведення товару, вибір каналів збуту; під час написання всієї кваліфікованої роботи вирішувалося головне завдання компанії – виведення нового товару підприємства на ринок; розробка рекомендацій по створенню іміджу (візуальна складова) на основі розробки стрижневої і розширеної ідентичності бренду з врахуванням місця та статусу компанії на ринку; визначення ефективності фірмових носіїв бренду компанії (фірмовий знак, фірмові носії, пакувальна продукція, оформлення ділової документації).
Практична значущість дослідження полягає в тому, що запропоновані рекомендації по розробці і впровадженню нового товару на ринок можуть бути використані для підвищення ефективності роботи відділу маркетингу і апарату збуту, як на даному підприємстві, так і зі схожою сферою діяльності.
Keywords
ідентичність бренду, идентичность бренда, brand identity, новий товар, новый товар, new product, новий ринок, новый рынок, new market, конкурентні переваги, конкурентные преимущества, competitive advantages, візуалізація бізнесу, визуализация бизнеса, business visualization
Citation
Шепілов Д. О. Візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. М. Г. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2020. 48 с.