Розроблення маркетингової стратегії проникнення на зовнішні ринки (на прикладі інтернет-магазину "Staff")
No Thumbnail Available
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Master’s thesis
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
075 - Маркетинг
Date of Presentation
December 2020
Abstract
Об’єкт дослідження – виробник одягу та взуття стилю "streetwear", компанія "Staff".
Мета роботи – на основі аналізу обраного підприємства, дослідження ринку легкої промисловості Білорусі розробити стратегію просування "Staff2 на новий ринок.
Основними методами визначення заходів виходу на ринок та подальшого просування компанії є: аналіз діяльності «Staff», визначення переваг та недоліків, можливостей та особливостей просування, аналіз ринку легкої промисловості Білорусі, визначення потенційних конкурентів, аналіз конкурентоспроможності обраної компанії на новому ринку, створення стратегії та планування бюджету.
Результати, отримані в роботі, містять теоретичні та практичні дані щодо можливостей та методів виходу на нові ринки, особливостей аналізу підприємств та вибору стратегії просування, та можуть бути використані як практичні рекомендації для підприємств легкої промисловості.
Keywords
маркетинг, marketing, стратегія просування, стратегия продвижения, promotion strategy, міжнародні ринки, международные рынки, international markets, легка промисловість, легкая промышленность, light industry
Citation
Смілянський А. В. Розроблення маркетингової стратегії проникнення на зовнішні ринки (на прикладі інтернет-магазину "Staff") : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. Ю. Сагер. Суми : Сумський державний університет, 2020. 47 с.