Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81919
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення механізму управління персоналом у органах виконавчої влади ( на прикладі Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області)
Authors Чмель, С.В.
ORCID
Keywords управління персоналом
управление персоналом
HR
кар’єра
карьера
career
адаптація персоналу
адаптация персонала
staff adaptation
Type Masters thesis
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81919
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Чмель, С.В. Удосконалення механізму управління персоналом у органах виконавчої влади ( на прикладі Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області) [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 281 - публічне управління та адміністрування / С.В. Чмель; наук. керівник Ю.О. Мирошниченко. - Суми: СумДУ, 2020. - 55 с.
Abstract Враховуючи збіг в Україні таких факторів, як економічна криза, необхідність скорочення витрат па утримання державного апарату й водночас підвищення якості надання державних послуг та як наслідок - потреби в оптимізації його складу, можна стверджувати, що подолати ці проблеми можливо лише за умови ефективної системи управління. Як рішення такої проблеми в даній роботі запропоновано провести ряд заходів щодо створення ефективної системи адаптації персоналу, яка на момент написання даної роботи фактично ще не розвинена.
Учитывая совпадение в Украине таких факторов, как экономический кризис, необходимость сокращения расходов па содержание государственного аппарата и одновременно повышение качества предоставления государственных услуг как следствие - потребности в оптимизации его состава, можно утверждать, что преодолеть эти проблемы возможно лишь при условии эффективной системы управления. В качестве решения такой проблемы в данной работе предложено провести ряд мероприятий по созданию эффективной системы адаптации персонала, которая на момент написания данной работы фактически еще не развита.
Given the coincidence of factors in Ukraine such as the economic crisis, the need to reduce the cost of maintaining the state apparatus and at the same time improve the quality of public services and as a result - the need to optimize its composition, it can be argued that these problems can be overcome only with effective governance. As a solution to this problem, this paper proposes to take a number of measures to create an effective system of staff adaptation, which at the time of writing this work is not yet actually developed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
21373133
Greece Greece
1
Ireland Ireland
157691
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
36391
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
19462442
United Kingdom United Kingdom
41084453
United States United States
847893488
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Austria Austria
1
Finland Finland
1
France France
765779374
Germany Germany
847893495
Ireland Ireland
1
Italy Italy
-726854493
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
533719
Netherlands Netherlands
1285772
Norway Norway
1
Poland Poland
21373132
Ukraine Ukraine
930007606
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
930007605

Files

File Size Format Downloads
Chmel_mag_rob.pdf 708,11 kB Adobe PDF -1524941080

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.