Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8199
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Влияние наполнителей на триботехнические и эксплуатационные характеристики композиционных материалов на основе политетрафторэтилена
Authors Nosonova, Liubov Viacheslavivna
Budnyk, Anatolii Fedorovych
Keywords композиционные материалы
политетрафторэтилен
composite materials
polytetrafluoroethylene
композиційні матеріали
політетрафторетилен
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8199
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Носонова, Л.В. Влияние наполнителей на триботехнические и эксплуатационные характеристики композиционных материалов на основе политетрафторэтилена [Текст] / Л.В. Носонова, А.Ф. Будник // Сучасні технології в промисловому виробництві : матеріали науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету технічних систем та енергоефективних технологій, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Ред. кол.: О.Г. Гусак, В.Г. Євтухов. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.2. — С. 107-108.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ТеСЕТ)

Views

Belarus Belarus
52211
Brazil Brazil
1
Canada Canada
1
China China
4
France France
2
Germany Germany
7029
Greece Greece
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
28
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
104423
United Kingdom United Kingdom
34809
United States United States
205592
Unknown Country Unknown Country
43

Downloads

EU EU
1
France France
7
Germany Germany
154
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
8
Ukraine Ukraine
104424
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
205591
Unknown Country Unknown Country
181

Files

File Size Format Downloads
Nosonova.doc 31 kB Microsoft Word 310370

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.