Електронна торгівля в Україні: тенденції в період пандемії COVID-19

No Thumbnail Available

Date

2021

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сумський державний університет
Master’s thesis

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

075 - Маркетинг

Date of Presentation

February 2021

Abstract

Дотримання соціальної дистанції, впровадження карантинних обмежень з метою зупинки розповсюдження пандемії COVID-19 спричинило зростання активності в онлайн-просторі. Так, споживачі стали більше купувати онлайн, користуватись соціальними мережами, значно зросла популярність інтернет-телефонії та телекомунікацій, тощо. У свою чергу, незважаючи на значне зниження економічної активності в більшості індустрій, частка ринку в секторі електронної торгівлі зростає. Криза COVID-19 відкриває нові можливості, які можуть будуть сприяти міжнародній співпраці в галузі електронної торгівлі. У свою чергу, це сприятиме скороченню цифрового розриву між країнами та покращенню умов ведення бізнес-діяльності. Актуальність даної роботи полягає в необхідності аналізу впливу пандемії COVID-19 на сектор електронної торгівлі України та прогнозу її подальшого розвитку.

Keywords

бібліометричний аналіз, библиометрические анализ, bibliometric analysis, електронна торгівля, электронная торговля, e-commerce, індустрія доставки, индустрия доставки, delivery industry, пандемія, пандемия, pandemic, пошукові запити, поисковые запросы, search queries, онлайн, online, COVID-19

Citation

Мілаш Д. І. Електронна торгівля в Україні: тенденції в період пандемії COVID-19: робота на здобуття освітнього ступеня магістра; спец.: 075 – маркетинг / наук. кер. О. С. Квілінський. Суми. Сумський державний уныверситет. 2021. 48 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By