Система управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів у комерційному банку
No Thumbnail Available
Date
2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Bachelor’s paper
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
072 - Фінанси, банківська справа та страхування
Date of Presentation
June 2021
Abstract
У роботі розкрито теоретичні основи системи управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів в комерційному банку. Проведено оцінку системи дистанційного обслуговування АТ КБ «ПриватБанк» та системаи управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів аналізованого банку. Запропоновано напрями вдосконалення системи управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів.
В работе раскрыты теоретические основы системы управления рисками дистанционного обслуживания клиентов в коммерческом банке. Проведена оценка системы дистанционного обслуживания АО КБ «ПриватБанк» и система и управление рисками дистанционного обслуживания клиентов анализируемого банка. Предложены направления совершенствования системы управления рисками дистанционного обслуживания клиентов.
The paper reveals the theoretical foundations of the risk management system for remote customer service in a commercial bank. The evaluation of the remote service system of JSC CB "PrivatBank" and the risk management system of remote service of the clients of the analyzed bank was carried out. The directions of improvement of the risk management system of remote customer service are offered.
В работе раскрыты теоретические основы системы управления рисками дистанционного обслуживания клиентов в коммерческом банке. Проведена оценка системы дистанционного обслуживания АО КБ «ПриватБанк» и система и управление рисками дистанционного обслуживания клиентов анализируемого банка. Предложены направления совершенствования системы управления рисками дистанционного обслуживания клиентов.
The paper reveals the theoretical foundations of the risk management system for remote customer service in a commercial bank. The evaluation of the remote service system of JSC CB "PrivatBank" and the risk management system of remote service of the clients of the analyzed bank was carried out. The directions of improvement of the risk management system of remote customer service are offered.
Keywords
дистанційне банківське обслуговування, дистанционное банковское обслуживание, remote banking service, ризики, риски, risks, управління, управление, management
Citation
Ішова А.О. Система управління ризиками дистанційного обслуговування клієнтів у комерційному банку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 072 - фінанси, банківська справа та страхування / наук. кер. О. В. Циганенко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 45 с.