Огляд показників ефективної діяльності підприємства сфери роздрібної торгівлі
No Thumbnail Available
Date
2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Theses
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
Робота присвячена оглядовому аналізу кількісних та якісних показників, що визначають ефективність діяльності оптово-роздрібного підприємства. До кількісних показників належать: сума продажів за один день, відсоток повернення продукції, кількість відвідувань магазину протягом дня, тижня, історія продажів, кількість одиниць товарів у чеку. До якісних показників відносяться: рівень обслуговування, чистота в приміщення, маркетингові показники.
Работа посвящена анализу количественных и качественных показателей, определяющих эффективность деятельности оптово-розничного предприятия. К количественным показателям относятся: сумма продаж за один день, процент возврата продукции, количество посещений магазина в течение дня, недели, история продаж, количество единиц товаров в чеке. К качественным показателям относятся: уровень обслуживания, чистота в помещение, маркетинговые показатели.
The work is devoted to the review analysis of quantitative and qualitative indicators that determine the efficiency of the wholesale and retail enterprise. Quantitative indicators include the number of sales in one day, the percentage of product returns, the number of visits to the store during the day, week, sales history, the number of units of goods in the check. Qualitative indicators include the level of service, cleanliness of the premises, marketing indicators.
Работа посвящена анализу количественных и качественных показателей, определяющих эффективность деятельности оптово-розничного предприятия. К количественным показателям относятся: сумма продаж за один день, процент возврата продукции, количество посещений магазина в течение дня, недели, история продаж, количество единиц товаров в чеке. К качественным показателям относятся: уровень обслуживания, чистота в помещение, маркетинговые показатели.
The work is devoted to the review analysis of quantitative and qualitative indicators that determine the efficiency of the wholesale and retail enterprise. Quantitative indicators include the number of sales in one day, the percentage of product returns, the number of visits to the store during the day, week, sales history, the number of units of goods in the check. Qualitative indicators include the level of service, cleanliness of the premises, marketing indicators.
Keywords
ефективність підприємства, эффективность предприятия, enterprise' efficiency, якість обслуговування, качество обслуживания, service staff, статистика відвідувань, статистика посещений, statistics of visits
Citation
Сидоренко А. А., Койбічук В. В., Огляд показників ефективної діяльності підприємства сфери роздрібної торгівлі // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф., м. Суми, 5 – 6 травня 2021 р. Суми. : Сумський державний університет, 2021. С. 54-55.