Маркетинг інновацій у міжнародному бізнесі
No Thumbnail Available
Date
2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Bachelor’s paper
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
292 - Міжнародні економічні відноси
Date of Presentation
June 2021
Abstract
Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню функціонування маркетингу інновацій у контексті міжнародного бізнесу. Проведено аналіз стану та динаміки маркетингу інновацій як його складової та виявлено проблеми і перспективи їх функціонування. Визначено основні напрямки удосконалення розвитку маркетингу інновацій в умовах глобалізаційних процесів світової економіки.
The qualification of a bachelor's degree robot is assigned to the advanced function of marketing innovation in the context of international business. An analysis of the dynamics of marketing has been carried out and the problems and prospects of their functions have been revealed. The main purpose is to develop marketing innovations in the minds of globalization processes in the light economy.
The qualification of a bachelor's degree robot is assigned to the advanced function of marketing innovation in the context of international business. An analysis of the dynamics of marketing has been carried out and the problems and prospects of their functions have been revealed. The main purpose is to develop marketing innovations in the minds of globalization processes in the light economy.
Keywords
маркетинг, маркетинг інновацій, інновації, міжнародний бізнес, продукт, інноваційний продукт, marketing, marketing innovation, innovation, international business, product, innovation product, маркетинг инноваций, инновации, международный бизнес, инновационный продукт
Citation
Конопліна А. Р. Маркетинг інновацій у міжнародному бізнесі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 - міжнародні економічні відносини / наук. кер. В. Ю. Дудченко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 37 с.