Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85793
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дизайн як інструмент маркетингової комунікації
Authors Шафорост, Ю.В.
Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna  
Liulov, Oleksii Valentynovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-6442-3684
http://orcid.org/0000-0002-4865-7306
Keywords дизайн
design
маркетинговї комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
маркетингова стратегія
маркетинговая стратегия
marketing strategy
Type Conference Papers
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85793
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Шафорост Ю. В., Пімоненко T. В., Люльов O. В. Дизайн як інструмент маркетингової комунікації // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф., м. Суми, 28-29 квітня 2020р. Суми : Сумський державний університет, 2020. С. 294-296.
Abstract Комунікаційна політика виступає посередником у взаємодії між споживачем та компанією. Традиційно науковці комунікаційну політку розглядають як систему заходів компанії для інформування та просування товарів та послуг. При цьому узагальнення результатів аналізу наукової літератури свідчать, що ключовими елементами комунікаційної політики є: реклама; формування фірмового стилю; робота з громадськістю; стимулювання збуту; дизайн та пакування; формування та просування торгової марки. Ефективність комунікаційної політики на підприємстві залежить від поєднання кожного з елементів політики у єдине ціле. Наприклад, інтеграцією поєднання можна вважати впровадження фірмового стилю підприємства, що передбачає створення єдиної візуальної концепції товарів, послуг, яке надає підприємство, а також усієї інформації, яке несе підприємство у зовнішній світ, та надання переваг, які відрізняють його від інших конкурентів. Для того щоб чітко сформувати візуальну комунікацію між покупцем та підприємством потрібно використовувати дизайн. Дизайн можна трактувати як різновид художньо-проектної діяльності, яка поєднує принципи зручності, економічності та краси. Саме вміння підприємства вдало виразити ці принципи і забезпечує ефективність комунікаційної політки та позиціювання на ринку.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1137531205
France France
1
Germany Germany
259054759
Ireland Ireland
171271
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-2030886477
United Kingdom United Kingdom
-2019904884
United States United States
-2041868068
Unknown Country Unknown Country
39858273

Downloads

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-2030886477
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-2041868066

Files

File Size Format Downloads
Shaforost_design.pdf 2 MB Adobe PDF 222212759

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.