Digital-маркетинг: основні тенденції та перспективи розвитку
No Thumbnail Available
Date
2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Bachelor’s paper
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
075 - Маркетинг
Date of Presentation
June 2021
Abstract
Актуальність теми роботи полягає в необхідності наукового обґрунтування використання інтернет-маркетингу в умовах обмеженої економічної діяльності.
Метою бакалаврської роботи є визначення та побудова правильно структури впровадження інструментів інтернет-маркетингу на прикладі кафедри СумДУ.
Завданням бакалаврської роботи буде визначення основних інструментів інтернет-маркетингу для кафедри маркетингу; побудова логічної послідовності впровадження інструментів; обґрунтування правильності побудованого алгоритму впровадженні складових Digital-маркетингу; визначення фінансових та часових ресурсів на впровадження; визначення, розподіл та мінімізація всіх можливих ризиків пов’язаних з використанням інтернет-маркетингу.
Keywords
digital-маркетинг, digital marketing, стратегія, стратегия, strategy, таргетована реклама, таргетированная реклама, targeted advertising, web-аналітика, web-аналитика, web analytics, тренди, тренды, trends
Citation
Здойма А. Д. Digital-маркетинг: основні тенденції та перспективи розвитку : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. С. Квілінський. Суми: Сумський державний університет, 2021. 82 с.