Дослідження та впровадження маркетингових активностей для розвитку софтверного продукту на ринку Сполучених Штатів
No Thumbnail Available
Date
2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Master’s thesis
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
075 - Маркетинг
Date of Presentation
December 2021
Abstract
Об`єкт дослідження – ринок та технологічні підприємства Сполучених Штатів та Европи.
Мета даної роботи – дослідження та впровадження маркетингових активностей для підприємств у сфері інформаційних технологій задля підвищення конкурентних переваг.
Задля поставленої мети використано такі методи: аналіз технологічного ринку Сполучених Штатів та Європи; проведення бібліографічного аналізу маркетингових досліджень у сфері інформаційних технологій та бізнесу; дослідження сучасних методів та рекомендації вдалих інструментів для технологічних підприємств для розвитку маркетингу у сфері IT.
У розділі 1 «Бібліографічний аналіз області досліджень маркетингу та інформаційних технологій» розглянуто проблеми дослідження та поглибленого аналізу особливостей розвитку наукових досліджень у галузі інформаційних технологій.
У розділі 2 «Аналіз ринку інформаційних технологій у Сполучених Штатах» розглянуто сучасні дослідження щодо ринку інформаційних технологій, а також маркетингової складової .
У розділі 3 «Маркетинг у сфері інформаційних технологій» розроблено практичний підхід, щодо використання сучасних маркетингових методів та рекомендовані інструменти для просування та підняття іміджу для компаній у сфері IT. Результати, отримані в роботі, містять практичну складову та рекомендації для компаній у сфері IT. Кожний запропонований метод, інструмент, або активність можуть бути використані задля підвищення конкурентоспроможності роздрібної мережі.
Keywords
маркетинг, marketing, маркетингова діяльність, маркетинговая деятельность, marketing activities, імідж компанії, имидж компании, company image
Citation
Белокур С. А. Дослідження та впровадження маркетингових активностей для розвитку софтверного продукту на ринку Сполучених Штатів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. Ю. Сагер. Суми : Сумський державний університет, 2021. 43 с.