Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86943
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження та впровадження маркетингових активностей для розвитку софтверного продукту на ринку Сполучених Штатів
Authors Белокур, С.А.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
маркетингова діяльність
маркетинговая деятельность
marketing activities
імідж компанії
имидж компании
company image
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86943
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Белокур С. А. Дослідження та впровадження маркетингових активностей для розвитку софтверного продукту на ринку Сполучених Штатів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. Ю. Сагер. Суми : Сумський державний університет, 2021. 43 с.
Abstract Об`єкт дослідження – ринок та технологічні підприємства Сполучених Штатів та Европи. Мета даної роботи – дослідження та впровадження маркетингових активностей для підприємств у сфері інформаційних технологій задля підвищення конкурентних переваг. Задля поставленої мети використано такі методи: аналіз технологічного ринку Сполучених Штатів та Європи; проведення бібліографічного аналізу маркетингових досліджень у сфері інформаційних технологій та бізнесу; дослідження сучасних методів та рекомендації вдалих інструментів для технологічних підприємств для розвитку маркетингу у сфері IT. У розділі 1 «Бібліографічний аналіз області досліджень маркетингу та інформаційних технологій» розглянуто проблеми дослідження та поглибленого аналізу особливостей розвитку наукових досліджень у галузі інформаційних технологій. У розділі 2 «Аналіз ринку інформаційних технологій у Сполучених Штатах» розглянуто сучасні дослідження щодо ринку інформаційних технологій, а також маркетингової складової . У розділі 3 «Маркетинг у сфері інформаційних технологій» розроблено практичний підхід, щодо використання сучасних маркетингових методів та рекомендовані інструменти для просування та підняття іміджу для компаній у сфері IT. Результати, отримані в роботі, містять практичну складову та рекомендації для компаній у сфері IT. Кожний запропонований метод, інструмент, або активність можуть бути використані задля підвищення конкурентоспроможності роздрібної мережі.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
59
Finland Finland
24
Germany Germany
1
Greece Greece
131
Ireland Ireland
3608
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
2566015
United Kingdom United Kingdom
234335
United States United States
13631363
Unknown Country Unknown Country
884272

Downloads

Bulgaria Bulgaria
9942919
Czechia Czechia
6254470
France France
234338
Germany Germany
17319811
Lithuania Lithuania
1053
Poland Poland
13631366
Romania Romania
1
Russia Russia
234332
Ukraine Ukraine
13631370
United Kingdom United Kingdom
13631364
United States United States
9942916

Files

File Size Format Downloads
Belokur_mag_rob.pdf 1,54 MB Adobe PDF 84823940

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.