Трансформації процесу управління якістю освітнього процесу на основі чотирьох «стовпів» освіти

No Thumbnail Available

Date

2021

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сумський державний університет
Theses

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

В роботі розглянуту особливості трансформації процесу управління якістю освітнього процесу на основі чотирьох «стовпів» освіти, що запропоновані ЮНЕСКО: вчись, щоб знати; вчись, щоб працювати; вчись, щоб жити разом і вчись, щоб розвиватись.
В работе рассмотрены особенности трансформации процесса управления качеством образовательного процесса на основе четырех «столпов» образования, предложенных ЮНЕСКО: учись, чтобы знать; учись, чтобы работать; учись, чтобы жить вместе и учись, чтобы развиваться.
The paper considers the features of the transformation of the quality management process of the educational process on the basis of the four "pillars" of education proposed by UNESCO: learn to know; learn to work; learn to live together and learn to grow.

Keywords

управління якістю освітнього процесу, управление качеством образовательного процесса, quality management of the educational process, стовпи освіти, столбы образования, education pillars

Citation

Воронцова А. С., Єременко О. О. Трансформації процесу управління якістю освітнього процесу на основі чотирьох «стовпів» освіти : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф. «Економічні проблеми сталого розвитку» / за заг. ред.: Т. А. Васильєвої, І. В. Тютюник. Суми : Сумський державний університет, 2021. с. 213-214.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By