Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8914
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оптимізація вибору маркетингових каналів підприємств харчової промисловості
Authors Федорова, Ю.К.
Жидков, А.Б.
Keywords маркетинговий канал
маркетинговый канал
marketing channel
підприємства харчової промисловості
предприятия пищевой промышленности
food industry
товар
product
покупці
покупатели
buyers
Type Article
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8914
Publisher "ВТД" Університетська книга"
License
Citation Федорова, Ю.К. Оптимізація вибору маркетингових каналів підприємств харчової промисловості [Текст] / Ю.К. Федорова, А.Б. Жидков // Механізм регулювання економіки. — 2006. — №3. — С.130-139.
Abstract У статті запропонована модель оптимізації вибору маркетингового каналу, що дозволяє більш обґрунтовано підійти до формування розподільної мережі на підприємстві, зіставивши усі фактори, що впливають на даний процес, і вибрати найбільш оптимальний варіант доведення товару до кінцевого споживача. У рамках даної моделі розглянуто методику визначення загального показника впливу факторів внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства на вибір оптимального маркетингового каналу підприємств харчової промисловості з використанням розрахункових та графічних методів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8914
В статье предложена модель оптимизации выбора маркетингового канала, которая позволяет более обоснованно подойти к формированию распределительной сети на предприятии, сопоставив все факторы, которые влияют на данный процесс, и выбрать наиболее оптимальный вариант доведения товара к конечному потребителю. В рамках данной модели рассмотрена методика определения общего показателя влияния факторов внутренней и внешней среды предприятия на выбор оптимального маркетингового канала предприятий пищевой промышленности с использованием расчетных и графических методов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8914
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки

Views

China China
2
Germany Germany
459
Iran Iran
3
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
11
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
5126
United Kingdom United Kingdom
11362
United States United States
22722
Unknown Country Unknown Country
59

Downloads

Belarus Belarus
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
309
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
4562
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
22724
Unknown Country Unknown Country
175

Files

File Size Format Downloads
3.4_федорова_жидков.doc 210 kB Microsoft Word 27775

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.