Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89641
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Peculiarities of the modern development of international logistics in Ukraine
Other Titles Особливості сучасного розвитку міжнародної логістики в Україні
Authors Balak, I.O.
ORCID
Keywords логістика
єврологістика
транспортний коридор
транспортно-логістична система
логістично-складський центр
logistics
Eurologistics
transport corridor
transport and logistics system
logistics and warehouse center
Type Article
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89641
Publisher Sumy State University
License In Copyright
Citation Balak, I. (2022). PECULIARITIES OF THE MODERN DEVELOPMENT OF INTERNATIONAL LOGISTICS IN UKRAINE. Mechanism of an Economic Regulation, (1-2(95-96), 55-59. https://doi.org/10.32782/mer.2022.95-96.09
Abstract Стаття присвячена дослідженню міжнародної логістики. Систематизовано основні види логістики в залежності від державного кордону: внутрішньодержавну (національну), яка здійснюється в межах національних кордонів однієї держави, міжнародну з залученням учасників хоча б з двох держав та перетином державного кордону, глобальну, яка являє собою злагоджену макроекономічну систему. Окреслено концептуальні основи розвитку транспортних магістралей, що стали передумовами для виникнення та ефективного функціонування єврологістики. Висвітлено особливості діяльності логістичного центру Паризького регіону, що є великим урбаністичним центром світу, проте знаходиться в транспортній периферії Європи, та сутність створення "вантажних сіл" як основи транспортно-складської інфраструктури логістики ФРН, що має на меті допомогти підібрати логістичні послуги та партнерів. Проаналізовано систему панєвропейських транспортних коридорів, частина з яких пролягає територією України. Розглянуто п’ять головних транснаціональних осей, реалізація яких ускладнена військовою агресією РФ в Україні. Використання потенціалу транспортної інфраструктури в Україні є низьким, необхідно створювати нові транспортні коридори, активно поєднуватися до роботи існуючої міжнародної транспортної системи. Досліджено роль окремих видів транспорту у вантажообігу України, зазначено домінування залізничних, автомобільних, водних перевезень. Авіаперевезення наразі є неможливими через "закрите" небо. Окреслено проблеми блокади російськими військами українських чорноморських портів, що унеможливлює їх ефективне використання. Наразі основні вантажопотоки в Україні ввозяться автомобільним транспортом, залізницею. Висвітлено недостатню кількість та площ складських приміщень в Україні до початку повномасштабної війни, значна частина яких вже зруйновані чи зазнали пошкоджень в результаті бойових дій. Запроваджений "транспортний безвіз" між ЄС та Україною є вагомим чинником підтримки вітчизняної економіки загалом та логістики, зокрема. Зазначено про необхідність перерозподілу частки вантажообігу з РФ і Білорусі на користь країн-партнерів по антиросійській коаліції.
The article is devoted to the study of international logistics. It systematizes the main types of logistics depending on the state border: domestic (national), international, global. The conceptual foundations of the development of transport highways, which became prerequisites for the emergence and effective functioning of eurologistics, are outlined. The features of activity of the logistics center of the Paris region and the essence of creation of "freight villages" in the Federal Republic of Germany are highlighted. The system of Pan-European transport corridors, some of which pass through the territory of Ukraine, is analyzed. The problems of the blockade of Ukrainian Black Sea ports by Russian troops, which makes it impossible to use them effectively, are outlined. The insufficient number and area of storage facilities in Ukraine before a full-scale war, much of which has already been destroyed or damaged as a result of hostilities, is highlighted. The introduced "transport visa-free" between the EU and Ukraine is a significant factor supporting the domestic economy in general and logistics in particular.
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

Austria Austria
47
France France
18856359
Germany Germany
74086
Greece Greece
987
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
India India
344
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
2955
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
12570906
Russia Russia
46
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
4197936
United Kingdom United Kingdom
1216539
United States United States
74655840
Vietnam Vietnam
22909

Downloads

Botswana Botswana
1
China China
1216540
France France
1
Germany Germany
74087
Greece Greece
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Ireland Ireland
1
Japan Japan
5910
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Russia Russia
65
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
18856358
United Kingdom United Kingdom
55
United States United States
37712719

Files

File Size Format Downloads
Balak_mer_1_2_2022.pdf 511,74 kB Adobe PDF 57865743

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.