Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9100
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості оцінювання плану маркетингу як складової системи планування на підприємстві
Authors Фірстова, О.Ю.
ORCID
Keywords
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9100
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Фірсова, О.Ю. Особливості оцінювання плану маркетингу як складової системи планування на підприємстві /О.Ю. Фірстова //Механізм регулювання економіки.-2008.-№4,Т.1.- с. 141-147.
Abstract Уточнено роль та місце плану маркетингу у загальній системі планування на підприємстві. Запропоновано методику оцінювання плану маркетингу для підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9100
Уточнено роль и место плана маркетинга в общей системе планирования на предприятии. Предложено методику оценки плана маркетинга для предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9100
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

China China
691879638
Estonia Estonia
1
Germany Germany
6335634
Greece Greece
1
Ireland Ireland
935936
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
13
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
83079705
United Kingdom United Kingdom
24649945
United States United States
576878343
Unknown Country Unknown Country
51

Downloads

Estonia Estonia
1
France France
44431
Germany Germany
154323
Ireland Ireland
935937
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Russia Russia
44431
Ukraine Ukraine
83079706
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
691879638
Unknown Country Unknown Country
228

Files

File Size Format Downloads
Firstova.doc 133,5 kB Microsoft Word 776138698

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.