Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91000
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інструментарій оцінювання впливу інтеграції стейкхолдерів у систему управління підприємствами на рівень їх екологічно відповідального розвитку
Authors Chygryn, Olena Yuriivna  
Kolosok, Svitlana Ivanivna  
Ziabina, Yevheniia Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4007-3728
http://orcid.org/0000-0002-5133-9878
http://orcid.org/0000-0003-0832-7932
Keywords зелена конкурентоспроможність
зеленая конкурентоспособность
green competitiveness
стейкхолдери
стейкхолдеры
stakeholders
моделювання
моделирование
modelling
Type authors certificate
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91000
Publisher Український інститут інтелектуальної власності
License Copyright not evaluated
Citation Авторське право на твір 115412 Україна. Інструментарій оцінювання впливу інтеграції стейкхолдерів у систему управління підириємствами на рівень їх екологічно відповідального розвитку / О. Ю. Чигрин, С. І. Колосок, Є. А. Зябіна. Заявл. 24.10.2022; опубл. 31.01.2023, Бюл. № 73.
Abstract У статті обґрунтовано, що формування екологічно відповідальної поведінки суб’єктів господарювання потребує оцінювання ефективності комунікативних каналів взаємодії стейкхолдерів. Обґрунтовано необхідність врахування складності та комплементарності комунікаційних зв’язків стейкхолдерів, врегулювання попарних взаємовідносин між ними, а також охоплення всіх груп стейкхолдерів та їх інтересів. У роботі запропоновано інструментарій визначення впливу інтеграції стейкхолдерів, зокрема, персоналізація комунікацій, обізнаність менеджменту, досвід співпраці, консультування, урегулювання конфліктів, на інтегральний рівень зелених конкурентних переваг. Розроблений підхід базується на рефлективно-формативній моделі оцінювання з використанням інструментарію структурного моделювання PLS-SEM. Це дозволило формалізувати систему якісних характеристик відбору релевантних маркетингових каналів комунікації та взаємодії зі стейкхолдерами екологічно відповідальних підприємств.
The article substantiates that the formation of environmentally responsible behavior of business entities requires an assessment of the effectiveness of communication channels of stakeholder interaction. The need to take into account the complexity and complementarity of stakeholder communication links, regulate pairwise relationships between them, as well as to cover all groups of stakeholders, and their interests are substantiated. The work offers a toolkit for determining the influence of stakeholder integration, in particular, personalization of communications, management awareness, the experience of cooperation, consulting, and conflict resolution, on the integral level of green competitive advantages. The developed approach is based on the reflective-formative assessment model using the PLS-SEM structural modeling toolkit. This made it possible to formalize the system of quality characteristics for the selection of relevant marketing channels of communication and interaction with stakeholders of environmentally responsible enterprises.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
205
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
820
United Kingdom United Kingdom
411
United States United States
2367
Unknown Country Unknown Country
819

Downloads

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
821
United States United States
2365
Unknown Country Unknown Country
18

Files

File Size Format Downloads
Chyhryn_green_competitiveness.pdf 661,22 kB Adobe PDF 3205

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.