Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9214
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
ORCID
Keywords інноваційний маркетинг
инновационный маркетинг
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9214
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Ілляшенко, Н.С. Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу / Н.С. Ілляшенко //Механізм регулювання економіки.-2007.-№3,- с. 77-92.
Abstract Викладено власні визначення таких понять, як "інноваційний маркетинг", "маркетинг інновацій" та "маркетингові інновації", зроблена спроба їх класифікацій. Запропонована нова концепція ведення бізнесу – інноваційний маркетинг. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9214
Изложены собственные определения таких понятий, как "инновационный маркетинг", "маркетинг инноваций" и "маркетинговые инновации", сделана попытка их классификаций. Предложена новая концепция ведения бизнеса – инновационный маркетинг. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9214
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

Canada Canada
1
China China
-1421769999
Germany Germany
28348383
Greece Greece
1
Ireland Ireland
143162329
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
64499
Poland Poland
5
Russia Russia
21
Singapore Singapore
918276133
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
2043896534
United Kingdom United Kingdom
1494614446
United States United States
-1940092515
Unknown Country Unknown Country
184497079

Downloads

Germany Germany
28348384
Ireland Ireland
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
143162326
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
2043896533
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
184497080

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko.zip 61,03 kB Unknown -1895062969

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.