Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92462
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Formation of the company’s digital competitive advantages
Other Titles Формування цифрових конкурентних переваг компанії
Authors Barabas, D.O.
Panasiuk, O.O.
Kryvonos, A.I.
ORCID
Keywords цифровізація
конкурентна перевага
конкурентоспроможність
лектронний бізнес
цифрова конку-рентна перевага
digitalization
competitive advantage
competitiveness
e-business
digital competitive advantage
Type Article
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92462
Publisher Sumy State University
License Creative Commons Attribution 4.0 International License
Citation Barabas, D., Panasiuk, O., & Kryvonos, A. (2023). FORMATION OF THE COMPANY’S DIGITAL COMPETITIVE ADVANTAGES. Mechanism of an Economic Regulation, (2(100), 12-18. https://doi.org/10.32782/mer.2023.100.02
Abstract Цифрова трансформація супроводжується збільшенням конкуренції і конкурентних результатів. Посилення цифровізації призводить до гіперконкуренції і зменшення стійкості конкурентної переваги.У статті розглянуто основні теоретичні та практичні аспекти формування цифрових конкурентних переваг компаній в умовах невизначеності та ризику. У центрі уваги даної статті сфери бізнесу, де компанії можуть розвивати свої цифрові конкурентні переваги. У ході дослідження було виокремлено джерела цифрових конкурентних переваг компанії в системі цифрової економіки. Визначено послідовність формування нових конкурентних переваг, яка складається з чотирьох етапів. Зазначено необхідність у створенні комплексної системи формування та підтримки конкурентних переваг компанії, що включає в себе сукупність постійно здійснюваних інноваційних, інвестиційних, маркетингових, організаційно-управлінських, кадрових та соціальних заходів. Зроблено акцент на інформаційних технологіях і системах, їх розвитку та впливі на ефективність діяльності підприємств. Систематизовано процес формування цифрових конкурентних переваг підприємства залежно від різних підходів до трактування конкурентоспроможності. Узагальнено технологію пошуку конкурентних переваг в умовах цифровізації. Зазначено, що в усіх аспектах діяльності компанії повинні здійснюватися зміни, що сприяють збільшенню кількості конкурентних переваг. Роботизація бізнес-процесів є ще одним напрямом цифрової трансформації, який дозволяє автоматизувати повторювані операції за допомогою програмних роботів. Це допомагає збільшити продуктивність та ефективність роботи компаній. Збір та аналіз великих обсягів даних також грають важливу роль у формуванні конкурентних переваг. Оптимальне використання даних дозволяє приймати швидкі та точні бізнес-рішення. Визначено ключові конкурентні переваги, що набувають компанії в результаті цифрової трансформації. Отже, виходячи з вищесказаного, сьогодні будь-яка компанія, незалежно від її розміру і галузі, яка бажає залишатися конкурентоспроможною, повинна інтегрувати цифрову стратегію в свою корпоративну стратегію. Автор аргументує, що цифрова трансформація сприяє змінам в конкурентній ситуації на ринках. Компаніям необхідно активно впроваджувати цифрові технології, щоб забезпечити свою конкурентоспроможність. Використання електронного бізнесу, роботизація бізнес-процесів та аналіз даних стають ключовими факторами успіху.
Digital transformation is reshaping the way business companies compete in the market. It requires companies to actively utilize digital technologies to form competitive advantages. The article covers the main theoretical and practical aspects of the formation of competitive advantages of digital companies in the face of uncertainty and risk. The article explores how companies can utilize digital technologies to create competitive advantages. In the course of the study, the sources of digital competitive advantages of the company in the digital economy system were identified. The sequence of formation of new competitive advantages, consisting of four stages, has been determined. The necessity of creating integrated system for the formation and support of the company's competitive advantages, includ-ing a set of constantly implemented innovative, investment, marketing, organizational and managerial, personnel and social events, is underlined. The focus is on information technologies and systems, their development, and the impact on the performance of enterprises.The process of forming digital competitive advantages of enterprise is systematized depending on different approaches to the interpretation of competitiveness. The technology of searching for competitive advantages in the context of digitalization is generalized. It is noted that in all aspects of the Company's activities, changes should be made to increase the number of competitive advantages. The key competitive advantages that companies gain as a result of digital transformation are identified. Therefore, based on the above, today any company, regardless of its size and industry, that wants to remain competitive, must integrate a digital strategy into its corporate strategy.
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

China China
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
5
Peru Peru
41
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
4608
United Kingdom United Kingdom
104
United States United States
4607
Unknown Country Unknown Country
400

Downloads

Germany Germany
1
Ghana Ghana
1
India India
1
Peru Peru
1
Ukraine Ukraine
3456
United States United States
4606
Unknown Country Unknown Country
1
Yemen Yemen
1

Files

File Size Format Downloads
Barabas_mer_2_2023.pdf 558,19 kB Adobe PDF 8068

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.