Створення концепції інформаційної кампанії з медіаграмотності

No Thumbnail Available

Date

2023

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сумський державний університет
Bachelor’s paper

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

061 - Журналістика

Date of Presentation

June 2023

Abstract

Робота складається зі Вступу, Пояснювальної записки, представленої двома розділами, Списку використаних джерел, що налічує 18 джерел, Інформаційного проєкту, що представлений розробленою концепцією інформаційної кампанії з медіаграмотності, Висновків. Cтворена концепція інформаційної кампанії з медіаграмотності є доцільною та актуальною сьогодні, її можна проводити для будь-яких цільових груп і в різних регіонах. Деякі заходи можуть бути представлені в інших інформаційних та освітніх кампаніях. Концепція загалом чи окремі її частини будуть цікавими та актуальними в освітніх закладах, для регіональних управлінь молоді та спорту, для свідомих громадян задля формування критичного мислячого суспільства. Сьогодні споживачі інформації активно користуються не лише засобами масової інформації, а й надають перевагу багатьом соціальним мережам та месенджерами, щоб швидко зібрати потрібний контент із різних джерел, однак зупинитися на важливому і достовірному джерелі не завжди вдається. Тому важливо розуміти, яку ж інформацію варто споживати, і які платформи її поширення обирати. Ці чинники і визначають актуальність обраної теми.

Keywords

інформаційна кампанія, information campaign, медіа, media, медіаосвіта, media education

Citation

Бабіч О.С., Гайдай В.О., Каракулова Т.Ж. Створення концепції інформаційної кампанії з медіаграмотності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 061 – журналістика / наук. кер. І. В. Сипченко. Суми: Сумський державний університет, 2023. 24 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By