Створення концепції інформаційної кампанії з медіаграмотності
No Thumbnail Available
Date
2023
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Bachelor’s paper
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
061 - Журналістика
Date of Presentation
June 2023
Abstract
Робота складається зі Вступу, Пояснювальної записки, представленої
двома розділами, Списку використаних джерел, що налічує 18 джерел,
Інформаційного проєкту, що представлений розробленою концепцією
інформаційної кампанії з медіаграмотності, Висновків.
Cтворена концепція інформаційної кампанії з медіаграмотності є
доцільною та актуальною сьогодні, її можна проводити для будь-яких
цільових груп і в різних регіонах. Деякі заходи можуть бути представлені в
інших інформаційних та освітніх кампаніях. Концепція загалом чи окремі її
частини будуть цікавими та актуальними в освітніх закладах, для
регіональних управлінь молоді та спорту, для свідомих громадян задля
формування критичного мислячого суспільства.
Сьогодні споживачі інформації активно користуються не лише засобами
масової інформації, а й надають перевагу багатьом соціальним мережам та
месенджерами, щоб швидко зібрати потрібний контент із різних джерел,
однак зупинитися на важливому і достовірному джерелі не завжди вдається.
Тому важливо розуміти, яку ж інформацію варто споживати, і які платформи
її поширення обирати. Ці чинники і визначають актуальність обраної теми.
Keywords
інформаційна кампанія, information campaign, медіа, media, медіаосвіта, media education
Citation
Бабіч О.С., Гайдай В.О., Каракулова Т.Ж. Створення концепції інформаційної кампанії з медіаграмотності :
робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 061 –
журналістика / наук. кер. І. В. Сипченко. Суми: Сумський державний університет, 2023. 24 с.