Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93932
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинговий інструментарій підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій
Authors Доценко, А.В.
ORCID
Keywords маркетингові інструменти
marketing tools
конкурентноспроможність
competitiveness
спортивна організація
sports organization
дослідження
research
спортивна індустрія
sports industry
конкурентне середовище
competitive environment
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93932
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Доценко А.В. Маркетинговий інструментарій підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. М. Г. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 67 с.
Abstract Кваліфікаційна робота складається з 67 сторінок тексту, 3 розділів, 5 таблиць, 13 рисунків та списку з 32 використаних джерел. Актуальність теми роботи обумовлена необхідністю спортивних організацій впроваджувати ефективні маркетингові стратегії для залучення уваги глядачів, залучення спонсорів, талантів та забезпечення стійкої конкурентоспроможності в умовах зростаючої конкуренції та швидких змін в спортивному середовищі. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження маркетингових аспетків для підвищення конкурентноспроможності спортивних організацій. Завдання роботи: визначити теоретичні аспекти використання маркетингових комунікацій у спортивній індустрії; описати організаційні особливості застосування маркетингових інструментів з метою підвищення конкурентоспрможнлсті спортивних організацій; охарактеризувати роль цифрового маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності спортивних організацій; дослідити конкурентне середовище ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області»; з’ясувати визначення стану використання маркетингових інструментів ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області»; розкрити поняття розробки веб-сайту ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області», як інструмент підвищення конкурентоспроможності; сформувати маркетингові стратегії по роботі з соціальними мережами Об’єктом дослідження є маркетинговий інструментарій ГО «Дитяча ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області» для підвищення конкурентноспроможності спортивних організацій. Предметом дослідження є методи та засоби, які входять до складу маркетингового інструментарію і призначені для підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо просування та більшого охоплення спортивних організацій. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією 1 статтею у фахових наукових виданняхі (у співавторстві) за темою роботи. У першому розділі розглянуто теоретичні засади щодо маркетингових інструментів підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій. У другому розділі проаналізовано використання маркетингового інструментарію ГО «Дитяча ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області». У третьому розділі запропоновано практичні рекомендаії щодо використання маркетингового інструментарію підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій.
The qualification work consists of 67 pages of text, 3 chapters, 5 tables, 13 figures and a list of 32 used sources. The relevance of the topic of the work is due to the need for sports organizations to implement effective marketing strategies to attract the attention of spectators, attract sponsors, talents and ensure sustainable competitiveness in the conditions of growing competition and rapid changes in the sports environment. The purpose of the qualification work is to research marketing aspects to increase the competitiveness of sports organizations. Objectives: to determine the theoretical aspects of the use of marketing communications in the sports industry; describe the organizational features of the use of marketing tools in order to increase the competitiveness of sports organizations; characterize the role of digital marketing in increasing the competitiveness of sports organizations; to investigate the competitive environment of the NGO "Children's Figure Skating League in Sumy Oblast"; find out the state of use of marketing tools of the NGO "Children's League of Figure Skating on Roller Skates in the Sumy Region"; to reveal the concept of developing the website of the NGO "Children's Figure Skating League in Sumy Oblast" as a tool for increasing competitiveness; to form marketing strategies for working with social networks The object of the study is the marketing toolkit of the NGO "Children's Figure Skating League in Sumy Oblast" to increase the competitiveness of sports organizations. The subject of the study are methods and tools that are part of the marketing toolkit and are intended to increase the competitiveness of sports organizations. The practical significance of the study lies in the formation of recommendations for the promotion and greater coverage of sports organizations. Approbation of the results of the work is confirmed by the publication of 1 article in specialized scientific publications (in co-authorship) on the topic of the work. The first chapter deals with the theoretical foundations of marketing tools for increasing the competitiveness of sports organizations. In the second section, the use of marketing tools of the NGO "Children's League of Figure Skating on Roller Skating in the Sumy Region" is analyzed. The third section offers practical recommendations for using marketing tools to increase the competitiveness of sports organizations.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Ukraine Ukraine
3
United States United States
11
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Ukraine Ukraine
17
United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Dotsenko_mag_rob.pdf 1,94 MB Adobe PDF 18

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.