Роль публічного управління та адміністрування у підвищенні системи мотивації викладацького складу у закладах вищої освіти

No Thumbnail Available

Date

2023

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сумський державний університет
Theses

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

У контексті вищої освіти ключовим елементом є якісна робота викладачів, визначаюча розвиток студентів та престиж університету. Однак, незважаючи на важливість їхньої ролі, проблеми низької мотивації викладачів можуть впливати на якість навчання та загрожувати досягненню стратегічних цілей навчальних закладів. Мотивація викладачів визначається комплексом факторів, які впливають на їхню готовність та ефективність у виконанні викладацьких обов'язків. Цей аспект освітньої сфери є ключовим для створення позитивного навчального середовища та досягнення високих стандартів якості навчання.
In the context of higher education, the key element is the high-quality work of teachers, which determines the development of students and the prestige of the university. However, despite the importance of their role, the problems of low motivation of teachers can affect the quality of teaching and threaten the achievement of strategic goals of educational institutions. The motivation of teachers is determined by a complex of factors that influence their readiness and efficiency in the performance of teaching duties. This aspect of the educational sphere is key to creating a positive learning environment and achieving high standards of teaching quality.

Keywords

публічне управління, public administration, адміністрування, administration, заклади вищої освіти, institutions of higher education

Citation

Кравцова К. Ю. Роль публічного управління та адміністрування у підвищенні системи мотивації викладацького складу у закладах вищої освіти // Управлінські парадигми сталого розвитку та інклюзивного економічного зростання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29-30 листопада 2023 р. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 368-371.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By