Застосування симуляторів Arduino в освітньому процесі
No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Theses
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
Сучасне інформаційне суспільство з кожним роком усе більше
покладається на інновації, робототехніку та штучний інтелект.
Сьогодні людина робить ставку на роботизацію та автоматизацію всіх
сфер діяльності суспільства. Саме тому, актуальною й однією з
основних проблем досягнення високого рівня життя в цифровому
середовищі є підготовка сучасного конкурентоспроможного фахівця
закладами освіти всіх рівнів, зокрема фахової передвищої освіти.
Підготовка висококваліфікованого фахівця є ключовим напрямком
діяльності освітньої сфери держави. Зміст освіти все більше
збагачується новими педагогічними технологіями, методиками,
інструментами, засобами, що відповідають сучасності. Однією з таких
педагогічних технологій є комп’ютерна технологія навчання, що дає
змогу підвищувати рівень цифрової компетентності майбутніх
фахівців. Зважаючи на це, підвищення рівня фахових
компетентностей майбутніх фахівців є однією з генеральних проблем
закладів.
На думку багатьох науковців, цифрова компетентність є однією з
ключових компетентностей фахівця в сучасному інформаційному
середовищі. Відповідно до Опису рамки цифрової компетентності для
громадян України (DigComp 2.1: The Digital Competence Framework
for Citizens) цифрова компетентність є ключовою компетентністю в
умовах четвертої промислової революції. Цей термін містить
впевнене, критичне та відповідальне використання і взаємодію з
цифровими технологіями для навчання, працевлаштування, роботи,
дозвілля та участі в суспільному житті. Цифрова компетентність
охоплює такі поняття: інформаційна грамотність; медіаграмотність;
комунікація та співпраця; створення цифрового контенту (включаючи
програмування); безпека (включаючи захист персональних даних та
кібербезпеку); розв’язання різнопланових завдань; навчання впродовж
життя [0].
Відповідно до цього, під час підготовки майбутніх фахівців у
закладах освіти, інструментом для підвищення рівня його цифрової
компетентності виступають симулятори Arduino.
Keywords
роботизація, автоматизація, цифрова компетентність, симулятори Arduino, robotization, automation, digital competence, Arduino simulators
Citation
Базиль С. М. Застосування симуляторів Arduino в освітньому процесі // Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи : матеріали IX Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 25 квітня 2024 р. / редкол. : Р. В. Закусило, С. В. Тимофіїв, Н. Ю. Бондар та ін. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 126-129.