Management of the assortment portfolio of the enterprise in conditions of uncertainty of the market environment
No Thumbnail Available
Date
2023
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Sumy State University
Theses
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
У тезах проаналізовано особливості здійснення маркетингової товарної політики типового підприємства, що займається торговельною діяльністю на ринку України, здійснюючи продаж взуття. Надані пропозиції щодо оптимізації товарної політики та підвищення ефективності продажів магазину взуття.
The theses analyze the peculiarities of the implementation of the marketing product policy of a typical enterprise engaged in trading activities on the market of Ukraine, selling shoes. Proposals for optimizing the product policy and improving the sales efficiency of the shoe store are provided.
The theses analyze the peculiarities of the implementation of the marketing product policy of a typical enterprise engaged in trading activities on the market of Ukraine, selling shoes. Proposals for optimizing the product policy and improving the sales efficiency of the shoe store are provided.
Keywords
показники асортименту, assortment indicators, маркетингова товарна політика, marketing product policy, попит на продукцію, product demand, продаж взуття, sale of shoes, торговельне підприємство, trading enterprise
Citation
Zakharchenko V., Letunovska N. Ye. Management of the assortment portfolio of the enterprise in conditions of uncertainty of the market environment // Innovation, Social and Economic Challenges : Proceedings of the 3rd International Scientific Online Conference, Sumy, May 23-24, 2023. Sumy : Sumy State University, 2023. P. 189-199.