Розвиток дистанційного навчання у педагогічній теорії та практиці: аналіз зарубіжних досліджень

No Thumbnail Available

Date

2024

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ВСП "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету"
Theses

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

На межі XX-XXI століть відбувся кардинальний перегляд світоглядних і пізнавальних установок, які були окреслені і сформовані усім попереднім розвитком існуючих знань. Варто зазначити, що сучасний світ зазнав суттєвих змін з огляду на неперервні прискорюючі темпи життя. Історичний збіг еволюції технічного потенціалу й трансформації соціальності у суспільстві призвів до реформаційних перетворень в сфері освіти. Особливої уваги у контексті нашого дослідження заслуговують сучасні освітні технології. В першу чергу це зумовлено збігом необхідності безперервного навчання і безпрецедентних технологічних інновацій. Першочерговим завданням було описати технології і синергічні результати використання прогресивних освітніх традицій в поєднанні з новими технологіями. Цілком логічним вбачається той факт, що каталізатором трансформаційного розвитку освітніх систем стала поява дистанційного навчання.

Keywords

освіта, дистанційне навчання, педагогічна теорія та практика, education, distance learning, pedagogical theory and practice

Citation

Іващенко М. М. Розвиток дистанційного навчання у педагогічній теорії та практиці: аналіз зарубіжних досліджень // Технологія, освіта, наука – 2024 : І науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів, м. Конотоп, 13 червня 2024 р. / відп. за вип. В. В. Бібик. Конотоп : ВСП "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024. С. 81-85.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By