Розвиток дистанційного навчання у педагогічній теорії та практиці: аналіз зарубіжних досліджень
No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ВСП "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету"
Theses
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
На межі XX-XXI століть відбувся кардинальний перегляд
світоглядних і пізнавальних установок, які були окреслені і
сформовані усім попереднім розвитком існуючих знань. Варто
зазначити, що сучасний світ зазнав суттєвих змін з огляду на
неперервні прискорюючі темпи життя.
Історичний збіг еволюції технічного потенціалу й трансформації
соціальності у суспільстві призвів до реформаційних перетворень в
сфері освіти. Особливої уваги у контексті нашого дослідження
заслуговують сучасні освітні технології. В першу чергу це зумовлено
збігом необхідності безперервного навчання і безпрецедентних
технологічних інновацій. Першочерговим завданням було описати
технології і синергічні результати використання прогресивних освітніх
традицій в поєднанні з новими технологіями.
Цілком логічним вбачається той факт, що каталізатором
трансформаційного розвитку освітніх систем стала поява
дистанційного навчання.
Keywords
освіта, дистанційне навчання, педагогічна теорія та практика, education, distance learning, pedagogical theory and practice
Citation
Іващенко М. М. Розвиток дистанційного навчання у педагогічній теорії та практиці: аналіз зарубіжних досліджень // Технологія, освіта, наука – 2024 : І науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів, м. Конотоп, 13 червня 2024 р. / відп. за вип. В. В. Бібик. Конотоп : ВСП "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024. С. 81-85.