Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96117
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інтеграція принципів циркулярної економіки в маркетингову стратегію підприємства
Authors Макаренко, В.Р.
ORCID
Keywords циркулярна економіка
circular economy
дизайн майбутьнього
future design
інфлюенсери
influencers
маркетингова стратегія
marketing strategy
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96117
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Макаренко В. Р. Інтеграція принципів циркулярної економіки в маркетингову стратегію підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. А. Росохата. Суми : Сумський державний університет, 2024. 57 с.
Abstract Бакалаврська робота складається з 57 сторінок тексту, 3 розділа, 6 таблиці, 9 рисунків та списку з 30 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у інтеграції принципів циркулярної економіки в маркетингових стратегій підприємства. Метою бакалаврської роботи: є запровадити циркулярну економіку в маркетингових стратегіях підприємства. Завдання роботи: Завдання роботи полягає в дослідженні впливу інтеграції принципів циркулярної економіки в маркетингову стратегію підприємства на прикладі сільськогосподарського підприємства ТОВ «ПРИЛУКИ-ГАРАНТБУД», Торгова марка «БІЛА ЛЬОШКА» на його конкурентоспроможність, оптимізацію витрат, покращення іміджу, відповідність екологічним стандартам, залучення інвесторів, стимулювання інновацій, відкриття нових ринків, зменшення негативного впливу на довкілля та підтримку місцевих спільнот та на цьому прикладі надання рекомендацій для підприємств щодо впровадження принципів циркулярної економіки в їх маркетингову діяльність. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою стратегією підприємства з інтеграцією принципів циркулярної економіки. Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади стратегічного управління маркетингу підприємства на засадах циркулярної економіки. Методи дослідження – аналіз і синтез, аналітичний метод, ретроспективний аналіз, абстрагування, узагальнення, дедукція, індукція, структурний, порівняльний, системний та функціональні аналіз. Практична значущість дослідження полягає в наданні методичних та практичних рекомендацій для підприємств щодо впровадження принципів циркулярної економіки в їх маркетингову діяльність та маркетингові стратегії підприємств, що сприяє сталому розвитку та економічній ефективності. Це допоможе підприємствам виділитися на ринку, залучити екологічно свідомих споживачів і партнерів, оптимізувати витрати через ефективніше використання ресурсів, покращити імідж, відповідати екологічним стандартам та залучити інвесторів. Інтеграція принципів циркулярної економіки стимулює інновації, відкриває нові ринки та знижує негативний вплив на довкілля, підтримуючи місцеві спільноти через зменшення забруднення і створення нових робочих місць у сфері переробки. У першому розділі було розглянуто роль маркетингу в циркулярній економіці. У другому розділі було розглянуто інструменти маркетингу підприємства для розвитку циркулярної економіки. У третьому розділі було проведено реалізацію маркетингу підприємства для здійснення діяльності на засадах циркулярної економіки ТОВ «ПРИЛУКИ-ГАРАНТБУД», Торгова марка «БІЛА ЛЬОШКА».
The bachelor thesis consists of 57 pages of text, 3 chapters, 6 tables, 9 figures and a list of 30 used sources. The relevance of the topic of the work lies in the integration of the principles of the circular economy into the marketing strategies of the enterprise. The aim of the bachelor thesis is to introduce the circular economy in the marketing strategies of the enterprise. The task of the work: The task of the work is to study the impact of the integration of the principles of the circular economy into the marketing strategy of the enterprise on the example of the agricultural enterprise PRYLUKY-GARANTBUD LLC, Trademark "BILA LYOSHKA" on its competitiveness, cost optimization, image improvement, compliance with environmental standards, attracting investors , stimulation of innovation, opening of new markets, reduction of negative impact on the environment and support of local communities and, on this example, providing recommendations for enterprises on the implementation of circular economy principles in their marketing activities. The object of the study is the process of managing the company's marketing strategy with the integration of circular economy principles. The subject of the study is the theoretical and methodical principles of strategic marketing management of the enterprise on the basis of the circular economy. Research methods – analysis and synthesis, analytical method, retrospective analysis, abstraction, generalization, deduction, induction, structural, comparative, system and functional analysis. The practical significance of the study lies in the provision of methodological and practical recommendations for enterprises regarding the implementation of circular economy principles in their marketing activities and marketing strategies of enterprises, which contributes to sustainable development and economic efficiency. This will help businesses stand out in the market, attract environmentally conscious consumers and partners, optimize costs through more efficient use of resources, improve their image, meet environmental standards and attract investors. The integration of circular economy principles stimulates innovation, opens up new markets and reduces the negative impact on the environment, supporting local communities by reducing pollution and creating new jobs in the field of recycling. The first chapter discussed the role of marketing in the circular economy. In the second chapter, the company's marketing tools for the development of the circular economy were considered. In the third section, the implementation of marketing of the enterprise was carried out for the implementation of activities based on the principles of circular economy LLC "PRYLUKI-GARANTBUD", Trademark "BILA LYOSHKA".
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
9
Ukraine Ukraine
16
United States United States
17

Downloads

Ukraine Ukraine
1
United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Makarenko_bac_rob.pdf 1,38 MB Adobe PDF 2

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.