Управління комплексом маркетингу у роздрібній торгівлі
No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету"
Bachelor’s paper
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
073 - Менеджмент
Date of Presentation
June 2024
Abstract
Обґрунтуванням актуальності теми є дискусійність окремих питань управління комплексом маркетингу торговельного підприємства.
Мета роботи полягає у розробці рекомендацій щодо удосконалення комплексу маркетингу магазину роздрібної торгівлі.
Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі:
- розглянуто сутність і зміст маркетингу у роздрібній торгівлі;
- виявлено особливості комплексу маркетингу у роздрібній торгівлі;
- проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище ТОВ «INTERSPORT», а також його маркетинговий комплекс;
- розроблено рекомендації щодо удосконалення комплексу маркетингу магазину роздрібної торгівлі ТОВ «INTERSPORT».
В результаті аналізу основних елементів комплексу маркетингу ТОВ «INTERSPORT» було виявлено основні проблеми досліджуваного підприємства роздрібної торгівлі: неефективність стимулювання збуту та рекламних каналів сприяють неефективності просування, зростанню витрат на рекламу і просування; відсутність належної інформації у торговій залі та пасивна поведінка торговельного персоналу сприяють зменшенню кількості покупців і відповідно зниженню виручки від продаж; відсутність системності у асортиментній політиці і сезонність продаж сприяють зростанню товарних запасів і відповідно зниженню коефіцієнта оборотності товарних запасів. Все це знижує рентабельність продаж.
За допомогою методичного підходу до сегментації клієнтів, заснованого на використанні методології індексу спорідненості та поведінкових критеріїв сегментації, визначено основні сегменти клієнтів – «Прихильники моди» та «Поціновувачі послуг», для яких розроблено заходи щодо покращення маркетингового комплексу.
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є торговельне підприємство ТОВ «INTERSPORT».
Предмет досліджень – комплекс маркетингу торговельного підприємства ТОВ «INTERSPORT».
Результати досліджень можуть використовуватись не лише на ТОВ «INTERSPORT», але й на будь-якому іншому підприємстві галузі.
Keywords
маркетинг, роздрібна торгівля, маркетинг роздрібної торгівлі, marketing, retail trade, marketing of retail trade
Citation
Єзерська О. С. Управління комплексом маркетингу у роздрібній торгівлі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. С. З. Весперіс. Конотоп : Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024. 48 с.