Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96710
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Удосконалення оцінки якості медичних послуг
Інші назви Improving the Assessment of Healthcare Quality
Автори Пономарьова, К.В.
ORCID
Ключові слова медична послуга
оцінка якості медичної послуги
карта шляху клієнта
medical service
assessment of the quality of medical services
сustomer Journey Map
Вид документа Бакалаврська робота
Спеціальність 073 - Менеджмент
Дати випуску 2024
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96710
Видавець Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету"
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Пономарьова К. В. Удосконалення оцінки якості медичних послуг : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. С. З. Весперіс. Конотоп : Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024. 55 с.
Короткий огляд (реферат) Обґрунтуванням актуальності теми є дискусійність окремих питань удосконалення оцінки якості медичних послуг. Мета роботи полягає у аналізі та розробці заходів щодо удосконалення оцінки якості стоматологічних послуг. Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі: - розглянуто структурну модель медичних послуг; - виявлено та охарактеризовано сучасні проблеми ринку стоматологічних послуг; - проаналізовано діяльність приватного підприємства «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT»; - розроблено напрямки удосконалення оцінки якості медичних послуг на приватному підприємстві «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT». В результаті аналізу діяльності приватного підприємства «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT» було виявлено, що на даний момент діагностично-лікувальний центр не застосовує процедуру постійної оцінки якості. Оцінка якості послуг є фрагментарною та дискретною і є «пожежною» відповіддю на певні скарги клієнтів. Клініка проводить оцінку якості за технократичним підходом, який не враховує такий параметр, як сервіс. Така практика не дозволяє створити ефективну систему управління якістю стоматологічних послуг і мотивувати персонал на постійну взаємодію з клієнтами. Компанії потрібен маркетинговий підхід до оцінки якості. Оцінка виступатиме інструментом для утримання та залучення клієнтів за допомогою зворотного зв'язку. В якості цього підходу був обраний підхід визначення карти подорожі або шляху клієнта (Customer Journey Map). Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є приватне підприємство «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT». Предмет досліджень – процес оцінки якості послуг, що надаються приватним підприємством «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT». Результати досліджень можуть використовуватись не лише на приватному підприємстві «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT, але й на будь-якому іншому підприємстві галузі.
Розташовується у зібраннях: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КФК)

Views

Unknown Country Unknown Country
4

Downloads

Unknown Country Unknown Country
5

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Ponomarova_bac_rob.pdf 1.18 MB Adobe PDF 5

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.