Стратегії комунікаційної політики підприємства (на прикладі ПАТ «Світоч»)

No Thumbnail Available

Date

2024

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Шосткинський інститут Сумського державного університету
Bachelor’s paper

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

June 2024

Abstract

У роботі розглянуто сучасні підходи до визначення сутності комунікаційної політики та особливості формування сучасної комунікаційної політики підприємства. Розглянуто та проаналізовано види та етапи розробки комунікаційної політики за допомогою різнихі моделей, які допомагають формувати комунікаційну політику підприємства. Запропоновано формування комунікаційної політики підприємства та обгрунтовується її дієвість та ефективність для підприємства ПАТ «Світоч».
The paper examines modern approaches to determining the essence of the communication policy and features of the formation of the modern communication policy of the enterprise. The types and stages of communication policy development using various models that help form the company's communication policy are considered and analyzed. The formation of the communication policy of the enterprise is proposed and its effectiveness and efficiency for the enterprise of PJSC "Svitoch" is substantiated.

Keywords

стратегія, strategy, комунікація, communication, інформація, information, комунікаційна політика, communication policy

Citation

Хохол О. А. Стратегія комунікаційної політики підприємства (на прикладі ПАТ "Світоч") : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. І. В.Новикова. Шостка : Шосткинський інститут Сумського державного університету, 2024. 41 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By