Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96789
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title The role of marketing in the development of international business
Authors Lapshyna, M.Y.
ORCID
Keywords міжнародні ринки
international markets
маркетинг
marketing
міжнародний маркетинг
international marketing
міжнародний бізнес
international business
маркетингові стратегії
marketing strategies
міжнародна маркетингова діяльність
international marketing activity
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96789
Publisher Sumy State University
License Copyright not evaluated
Citation Lapshyna M. Y. The role of marketing in the development of international business : bachelor's qualification work : specialty 292 - international economic relations / research advisor M. D. Domashenko. Sumy : Sumy State University, 2024. 50 p.
Abstract By entering the international market, a company can receive enormous privileges. By promoting its product or service beyond the borders of its country, a company receives more potential customers and, accordingly, more profit. But with this comes risks. To be successful in international markets, a company must choose the right strategy. And having overcome many difficulties, a company can become successful and popularize its brand and improve its image. The purpose of the bachelor's thesis is determined the main aspects and characteristics of marketing in the development of international business. The object of the research is the process of development international business of Ukraine and the directions of its implementation. The subject of the research is the main theoretical and practical aspects of international business and the marketing tools in different regions of the world.
Вийшовши на міжнародний ринок, компанія може отримати колосальний прибуток привілеї. Просуючи свій продукт або послугу за межами своєї країни, а компанія отримує більше потенційних клієнтів і, відповідно, більший прибуток. але з цим виникають ризики. Щоб досягти успіху на міжнародних ринках, компанія повинна вибрати правильну стратегію. І подолавши багато труднощів, компанія може стати успішним і популяризувати свій бренд і покращити свій імідж. Метою бакалаврської роботи визначено основні аспекти та особливості маркетингу в розвитку міжнародного бізнесу. Об’єктом дослідження є процес розвитку міжнар бізнесу України та напрямки його реалізації. Предметом дослідження є основні теоретичні та практичні аспекти міжнародний бізнес та інструменти маркетингу в різних регіонах світу.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Lapshyna_bac_rob.pdf 719.56 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.