The role of marketing in the development of international business
No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Sumy State University
Bachelor’s paper
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
292 - Міжнародні економічні відноси
Date of Presentation
June 2024
Abstract
By entering the international market, a company can receive enormous
privileges. By promoting its product or service beyond the borders of its country, a
company receives more potential customers and, accordingly, more profit. But
with this comes risks. To be successful in international markets, a company must
choose the right strategy. And having overcome many difficulties, a company can
become successful and popularize its brand and improve its image.
The purpose of the bachelor's thesis is determined the main aspects and
characteristics of marketing in the development of international business.
The object of the research is the process of development international
business of Ukraine and the directions of its implementation.
The subject of the research is the main theoretical and practical aspects of
international business and the marketing tools in different regions of the world.
Вийшовши на міжнародний ринок, компанія може отримати колосальний прибуток привілеї. Просуючи свій продукт або послугу за межами своєї країни, а компанія отримує більше потенційних клієнтів і, відповідно, більший прибуток. але з цим виникають ризики. Щоб досягти успіху на міжнародних ринках, компанія повинна вибрати правильну стратегію. І подолавши багато труднощів, компанія може стати успішним і популяризувати свій бренд і покращити свій імідж. Метою бакалаврської роботи визначено основні аспекти та особливості маркетингу в розвитку міжнародного бізнесу. Об’єктом дослідження є процес розвитку міжнар бізнесу України та напрямки його реалізації. Предметом дослідження є основні теоретичні та практичні аспекти міжнародний бізнес та інструменти маркетингу в різних регіонах світу.
Вийшовши на міжнародний ринок, компанія може отримати колосальний прибуток привілеї. Просуючи свій продукт або послугу за межами своєї країни, а компанія отримує більше потенційних клієнтів і, відповідно, більший прибуток. але з цим виникають ризики. Щоб досягти успіху на міжнародних ринках, компанія повинна вибрати правильну стратегію. І подолавши багато труднощів, компанія може стати успішним і популяризувати свій бренд і покращити свій імідж. Метою бакалаврської роботи визначено основні аспекти та особливості маркетингу в розвитку міжнародного бізнесу. Об’єктом дослідження є процес розвитку міжнар бізнесу України та напрямки його реалізації. Предметом дослідження є основні теоретичні та практичні аспекти міжнародний бізнес та інструменти маркетингу в різних регіонах світу.
Keywords
міжнародні ринки, international markets, маркетинг, marketing, міжнародний маркетинг, international marketing, міжнародний бізнес, international business, маркетингові стратегії, marketing strategies, міжнародна маркетингова діяльність, international marketing activity
Citation
Lapshyna M. Y. The role of marketing in the development of international business : bachelor's qualification work : specialty 292 - international economic relations / research advisor M. D. Domashenko. Sumy : Sumy State University, 2024. 50 p.